۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

حمایت ازسران فتنه باچاشنی تروروجنایت!

صلاح‌الدین فاروقی رئیس گروهک تروریستی «جیش‌العدل» از گروه‌های منشعب شده از گروهک عبدالمالک ریگی در گفت‌وگو با شبکه العربیه به بیان دیدگاه‌های این گروه و علل اقدامات تروریستی پرداخت.
کد خبر : ۲۰۴۵۹۶
صراط: صلاح‌الدین فاروقی رئیس گروهک تروریستی «جیش‌العدل» از گروه‌های منشعب شده از گروهک عبدالمالک ریگی در گفت‌وگو با شبکه العربیه به بیان دیدگاه‌های این گروه و علل اقدامات تروریستی پرداخت.

سرکرده این گروه که از زمان تاسیس جیش‌العدل تاکنون شهروندان زیادی را به شهادت رسانده در ادعایی خنده‌دار گفت که تعرض به حقوق بی‌گناهان را حرام می‌داند ولی «فعالیت مسلحانه را بهترین و موثرترین راه» برای مبارزه با جمهوری اسلامی می‌داند.

وی در سخنانی قابل تامل برای اثبات وجود ظلم در ایران به حوادث پس از انتخابات سال 88 اشاره می‌کند و در این مصاحبه اعتراف می‌کند با گروه‌های سیاسی و احزاب و تشکل‌های ایرانی مخالف جمهوری اسلامی ارتباط نزدیکی دارد.

وی با حمایت از موسوی و کروبی، آشوب خیابانی 88 را فعالیت مدنی و حصر سران فتنه را فقدان آزادی سیاسی معنا کرد.

به گزارش جهان‌نیوز، در حوادث سال 88 و به خصوص پس از هتک حرمت امام حسین(ع) در روز عاشورای آن سال، عبدالمالک ریگی با صدور بیانیه‌ای از فتنه سبز و اقداماتشان اعلام حمایت کرد و تاکید کرد که حاضر است به اعضای جنبش سبز برای عملیات خرابکاری در ایران آموزش تروریستی و بمب‌گذاری بدهد!
منبع: کیهان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز