۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

نظر نیلی درباره استفاده از فتنه‌گران

دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: وزیر پیشنهادی علوم اعلام کرد که از کسانی که موضع‌گیری شفاف در قبال فتنه ندارند در وزارت علوم استفاده نخواهد کرد.
کد خبر : ۲۰۴۶۱۲
صراط: دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: وزیر پیشنهادی علوم اعلام کرد که از کسانی که موضع‌گیری شفاف در قبال فتنه ندارند در وزارت علوم استفاده نخواهد کرد.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروایان ولایت گفت: در جلسه امروز وزیر پیشنهادی علوم رزومه کاری خود را به نمایندگان ارائه کرد و به سوالات و دغدغه نمایندگان پاسخ داد.
 
وی افزود: تلاش می‌شود تا چنانچه مجلس نظر مساعدی داشته باشد جلسه رای اعتماد در چهارشنبه هفته جاری برگزار شود اما در خصوص حمایت فراکسیون از وزیر پیشنهادی بنا شد تا در جلسه دیگری توضیحات وزیر پیشنهادی توسط اعضا استماع شود که زمان این جلسه به زمان برگزاری جلسه رای اعتماد بستگی دارد.
 
دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت:‌ در این جلسه نمایندگان دغدغه‌‌های خود را در ارتباط با مسائل مختلف از جمله در بحث فتنه مطرح کردند و اعضا از وزیر پیشنهادی خواستند تا نظر خود را در خصوص فتنه 88 و افراد مرتبط با آن در دانشگاه‌ها اعلام و موضع خود را در این باره مشخص کند.
 
عبدی همچنین خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ضمن ارائه رزومه کاری خود به نمایندگان عنوان کرد نیروهایی که موضع‌گیری شفافی در قبال فتنه ندارند، قطعا در دوره وزارت بنده به کار گرفته نمی‌شوند.
منبع: فارس