۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

عیادت وزیر بهداشت از مصدوم اسیدپاشی

دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران در تهران، از یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی عیادت کردند.
کد خبر : ۲۰۴۶۲۶
صراط: دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته به نمایندگی از سوی رئیس جمهور، با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران در تهران، از یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی عیادت کردند.

 "حسین فریدون" و "سید حسن هاشمی" در این دیدار در گفت وگویی با تیم پزشکی، در جریان آخرین وضعیت درمانی این قربانی اسیدپاشی قرار گرفتند و بر ضرورت تداوم اقدامات درمانی تا بهبودی کامل وی تاکید کردند.

در این دیدار با ابراز تاسف دولت یازدهم از این اعمال غیرانسانی، تاکید شد: دولت تمام تلاش خود را برای برخورد قاطع و جدی با عاملان این جنایت بکار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ رییس جمهور در پی وقوع این اعمال غیرانسانی در دستورالعملی سه وزارتخانه کشور، اطلاعات و دادگستری را برای پیگیری مجدانه موضوع اسید پاشی در اصفهان و شناسایی عامل یا عاملان و تامین امنیت شهروندان به عنوان مهمترین نیاز جامعه، مامور کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی همچنین هیات وزیران را مامور کرد که در جلسه روز یکشنبه گزارش دستگاه‌های مسئول در این ارتباط را در دستور کار خود قرار دهد.