۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

مسافران اروپایی راهی مشهد شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از ورود قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به مشهد و بازدید گردشگران اروپایی از جاذبه‌های گردشگری و اماکن فرهنگی و تاریخی پایتخت معنوی ایران خبر داد.
کد خبر : ۲۰۴۶۳۷
صراط: صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رجبعلی لباف خانیکی اظهار داشت: قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به نام «عقاب طلایی» بامداد روز چهارشنبه هفتم آبان امسال وارد مشهد می‌شود و مدت یک روز در مشهد توقف دارد و مسافران این قطار که گردشگران اروپایی هستند از جاذبه‌های گردشگری و آثار و بناهای تاریخی مشهد مقدس بازدید می‌کنند.
 
وی افزود: قطار عقاب طلایی پس از حرکت از رومانی، بلغارستان و ترکیه ساعت 23:45 چهارشنبه سی‌ام مهرماه از مرز رازی در استان آذربایجان غربی وارد ایران شده و چهارشنبه هفته جاری به مشهد می‌رسد.
 
لباف خاطر نشان کرد: مسافران این قطار علاوه بر استان خراسان رضوی، در طول سفر به ایران از استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، یزد، اصفهان، فارس، تهران و کرمان نیز بازدید می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه ورود این قطار می‌تواند یک اتفاق مهم در گردشگری پایتخت معنوی ایران باشد خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از این گروه انجام شده و به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا از حضور این گروه از گردشگران اروپایی در مشهد بهترین استفاده را ببریم.

منبع: فارس