۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

حمله کارلتو به بلاتر: دهانت را ببند!

سرمربی رئال‌مادرید به صحبت‌های اخیر سپ بلاتر که نویر را شایسته توپ طلا دانسته بود، واکنش تندی نشان داد.
کد خبر : ۲۰۵۳۱۱
صراط:  رئال‌مادرید امشب در اولین دیدار خود در جام حذفی اسپانیا برابر کورنیا به میدان خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در حالی برابر کورنیا به میدان می‌رود که با توجه به پیروزی در ال‌کلاسیکو از روحیه خوبی برخوردار است.
 سرمربی رئال مادرید در ابتدای نشست خبری خود به صحبت‌های سپ بلاتر که عنوان کرده بود، نویر باید برنده توپ طلا شود، واکنش نشان داد و گفت: همیشه کارهایی که او انجام داده، باعث تعجب من شده است. او باید دهانش را ببندد و قبل از حرف زدن کمی فکر کند. او درباره همه مسائل صحبت می‌کند و درباره خیلی از این مسائل فکر نمی‌کند و بدون فکر صحبت می‌کند. رونالدو در سال 2014 گل‌های بیشماری را به ثمر رساند و عنوان‌های قهرمانی زیادی برای رئال به دست آورد. صحبت‌های بلاتر کاملا بی‌معنی است؛ چرا که به نظرم رونالدو تنها بازیکن شایسته عنوان برترین بازیکن جهان در سال قبل است.
 
کارلتو درباره بازی با کورنیا در جام حذفی گفت: خاطرات خوبی از جام حذفی داریم. فصل گذشته توانستیم به قهرمانی در این رقابت برسیم و امسال هم تلاش خواهیم کرد تا این عنوان را تکرار کنیم. به هیچ وجه کورنیا را دست کم نمی‌گیریم و برای آنها احترام زیادی قائل خواهیم بود. در این دیدار به بازیکنانی که کمتر در لیگا و لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند، میدان خواهم داد. فکر می‌کنم بازی خوبی در انتظار ما باشد. کورنیا را نمی‌شناسم. البته بازی‌های این تیم را دیده‌ام. می‌دانیم که این بازی برترین بازی تاریخ آنهاست و با انگیزه زیاد به میدان خواهند آمد. باید این دیدار را خیلی جدی بگیریم. پوشیدن پیراهن مادرید مسئولیت دارد و ما به آن آگاه هستیم. رئال‌مادرید تیمی است که باید در تمام بازی‌ها برای کسب پیروزی به میدان برود. پس از بازی‌های ابتدای فصل پیشرفت خوبی کردیم و مطمئن هستم جا برای بهتر شدن هم داریم.
 
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در واکنش به صحبت‌های ژاوی که گفته بود رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو تیم برتر میدان نبود و تنها روی ضدحمله برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: این نظر یک بازیکن بزرگ است و من به آن احترام می‌گذارم. جو ضدمادریدی در اسپانیا خیلی زیاد است و رسانه‌ها هم به آن توجه می‌کنند. ما در ال‌کلاسیکو توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. فکر نمی‌کنم ژاوی به ما بی‌احترامی کرده باشد. او تنها نظرش را گفته است و من به آن احترام می‌گذارم. به نظر من ال‌کلاسیکو یکی از 10 دیدار برتر رئال مادرید در دو سال گذشته بود. البته به نظرم در بازی با لیورپول بهتر عمل کردیم.

منبع: ایسنا