۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
خادم:

فدراسیون کشتی بدهی قابل توجهی دارد

رییس فدراسیون کشتی گفت: این فدراسیون با حجم قابل توجهی از بدهی های مالی گذشته مواجه است.
کد خبر : ۲۰۵۵۲۵
صراط: 'رسول خادم' روز پنجشنبه در رقابت های مرحله پایانی کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاههای کشور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن ابن سینای شهر همدان افزود: این بدهی ها قابل توجه است هر چند فدراسیون تا حدی بدهی برخی از طلبکاران را پرداخت کرده است.

وی گفت: از تحمل افرادی که در سالهای اخیر با سعه صدر و رعایت اخلاق پیگیر مطالبات خود بوده اند، قدردانی می کنم و امیدوارم با تامین منابع مالی، در فرصت لازم مابقی بدهی ها هم تسویه شود.

خادم با بیان اینکه برنامه های امسال فدراسیون کشتی فشرده و سنگین است، گفت: امیدوارم با تلاش تمام دست اندرکاران کشتی بتوانیم برنامه ها را منظم و مطلوب برگزار کنیم.

وی افزود: طبق برنامه، مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان را با انعقاد تفاهمنامه اوایل آذر به میزبانی جویبار برگزار می کنیم و جام باشگاه های جهان در کشتی فرنگی هم در همین زمان در اهواز برگزار می شود.

رییس فدراسیون کشتی با تمجید از میزبانی همدان در مرحله نهایی کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاهها گفت: این رقابت ها با حضور کشتی گیران شاخص از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: کشتی گیران مطرحی در این دوره از مسابقات حضور دارند که به جذابیت رقابت ها کمک کرده اما امیدواریم فارغ از نتایج، به لحاظ فنی هم انتظارات را برآورده کند.

مرحله نهایی مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاههای کشور به مدت دو روز در همدان برگزار می شود.
منبع: ایرنا