۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

لاس‌‌پالماس به دنبال اخذ غرامت از شجاعی

باشگاه دسته دومی لاس‌ پالماس به دنبال شکایت از هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و اخذ غرامت از اوست.
کد خبر : ۲۰۵۵۹۰
صراط: سایت اسپانیایی «canarias7» گزارش داد؛ باشگاه لاس‌ پالماس به دنبال این است که از مسعود شجاعی، هافبک ایرانی فصل گذشته خود که در تاریخ 30 ژوئن 2014 قراردادش با این تیم دسته دومی به پایان رسید، شکایت خود را به گوش مسئولان اتحادیه فوتبال اسپانیا و البته فیفا برسانند.

شجاعی 3 بازی آخر فصل گذشته لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران در آستانه شروع جام جهانی 2014 برزیل از دست داد. رقابت‌هایی که در آن تیم ایران به مربیگری کارلوس کی‌روش با یک تساوی و 2 شکست از راهیابی به دور بعد باز ماند. در سویی دیگر لاس‌پالماس هم بدون مهاجم ایرانی‌اش از صعود مستقیم به لالیگا بازماند و در مرحله پلی‌آف لیگا آدلانته هم از راهیابی به سطح اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا ناکام ماند.

مسئولان لاس‌ پالماس معتقدند هافبک ایرانی این تیم که در تاریخ 31 اردیبهشت 93 به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق شد، می‌توانست کمی دیرتر به تیم ملی ایران ملحق شود و به کمک زردپوشان جزایر قناری در راه صعود به لالیگا بیاید. رقابت‌های جام جهانی از تاریخ 21 خرداد 93 شروع شد که در نهایت به قهرمانی آلمان انجامید.

منبع: تسنیم