۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

تیراندازی به پست بازرسی ارتش لبنان

شماری از افراد مسلح ناشناس بامداد امروز شنبه به یکی از پست‌های ایست بازرسی ارتش حمله و به آن تیراندازی کردند.
کد خبر : ۲۰۵۶۶۶
صراط: شماری از افراد مسلح ناشناس بامداد شنبه (امروز) به یکی از پست‌های ایست بازرسی ارتش لبنان در نزدیکی شهرک «رشعین» در شهرستان «زغرتا» در استان طرابلس (شمال غرب) تیراندازی کردند.
 
به گزارش تلویزیون «ال‌بی‌سی» نیروهای ارتش لبنان به محض شنیدن صدای تیراندازی به سوی مهاجمان تیراندازی کرده ولی در جریان این تبادل آتش هیچ کسی آسیبی ندید.
 
گزارش وبگاه خبری العهد نیز حاکی است که عملیات ارتش در تعقیب افراد مسلح و کشف و ضبط انبارهای سلاح آنها همچنان در جریان و پس از کشف و ضبط مقادیری سلاح در منزل شیخ بلال دقماق از شیوخ سلفی که به ترکیه متواری شده است، فرماندهی ارتش لبنان همچنین از کشف و ضبط یک راکت موشکی و پنج بمب آماده انفجار در بازار سبزیجات شهر طرابلس خبر داد که افراد مسلح می‌خواستند آنها را به منظور هدف قرار نیروهای ارتش به کار گیرند.
 
روند تیراندازی به سوی نیروهای ارتش لبنان از چند ماه گذشته در شهر طرابلس واقع در شمال و منطقه مرزی عرسال و عکار آغاز شده بود. ارتش لبنان از اواخر هفته گذشته عملیاتی را در شهر طرابلس به اجرا گذشته و توانست این منطقه که گاهی پناهگاه‌ افراد مسلح نامیده می‌شود را پاکسازی کند.
منبع: فارس
برچسب ها: ارتش لبنان حمله