۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

نجابت: فردی با ویژگی‌های هاشمی رای اعتماد می‌گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه اگر از اصلاح‌طلبان معتدل گزینه‌ای برای وزرات علوم به مجلس معرفی شود، رای اعتماد می‌گیرد، گفت: مدیریت تخصصی و پرهیز از سیاسی‌کاری برای شخصیت وزیر پیشنهادی بعدی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : ۲۰۵۷۰۴
صراط: حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره الزامات معرفی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: اگر از اصلاح‌طلبان معتدل گزینه‌ای به مجلس معرفی شود به احتمال زیاد رای اعتماد خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به مقبولیت شخصیت‌هایی چون قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میان دانشگاهیان و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: ایشان هم در کارش موفق است و هم مورد احترام همه است پس مشخص می‌شود چنین گزینه‌هایی در دانشگاه‌‌ها برای معرفی به مجلس حضور دارند.
 
نجابت سرگرم بودن به کار تخصصی و پرهیز از هرگونه تندروی سیاسی را از ویژگی‌های شخصیت‌های مقبولی مانند قاضی‌زاده هاشمی دانست و گفت: گزینه‌هایی با این ویژگی‌ها یقینا می‌توانند اعتماد مجلس را جلب کنند.
 
وی با اشاره به اینکه گزینه‌های بسیار خوبی در میان روسای دانشگاه‌های استان‌ها برای معرفی به مجلس حضور دارند، اظهار داشت: آرزو می‌کنم مسئله معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس و کسب رای اعتماد از سوی او به زودی حل شود و ما یک مدیر ثابت در راس وزارتخانه داشته باشیم تا بتوانیم جایگاه علمی دانشگاه‌ها را ارتقا دهیم.
منبع: فارس