۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

سردار سلیمانی میهمان قهرمان اینچئون شد

پیمان نصیری پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده 1500 متر مدالش را به سردار سلیمانی هدیه کرد و سردار سلیمانی نیز به پاس قدرشناسی از این اقدام بعد از ظهر پنجشنبه دقایقی را میهمان منزل این ورزشکار شد.
کد خبر : ۲۰۵۷۷۶
صراط: بعد از ظهر پنجشنبه 8 آبان‌ماه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در تماسی تلفنی با پیمان نصیری دونده پرافتخار و قهرمان مسابقات پاراآسیایی اینچئون، وی را از حضور میهمان‌ ویژه‌ای‌ در منزلش باخبر می‌کند‌.
 
این مهمان کسی نیست به غیر از سردار‌ قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ‌که می‌خواهد برای تشکر و قدردانی از اقدام نصیری پس از کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی برای دقایقی به دیدار او برود.
 
نصیری پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک هزار و 500 متر مدالش را به سردار سلیمانی هدیه کرد و حالا  این مرد بزرگ که به تعبیر بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های غربی، نقش مهمی در اجرای برنامه‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ‌دارد به پاس قدرشناسی از این اقدام نصیری ‌بعد از ظهر پنج‌شنبه دقایقی را میهمان منزل این ورزشکار شده ‌تا علاوه بر تبریک کسب این عنوان دقایقی را با وی و خانواده‌اش گفت‌وگو کند.  
 
پیمان نصیری نیز که انتظار حضور فرماندهی سپاه قدس را در منزلش نداشت، پس از خوش‌‌آمدگویی به وی، مدال طلای مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک هزار و 500 متر را براساس وعده‌ای که پس از کسب مدال داده بود به سردار سلیمانی هدیه کرد.
 
سردار سلیمانی با قدردانی از اقدام نصیری از پذیرفتن این هدیه امتناع کرد و این مدال را شایسته نصیری و تلاش وی دانست‌ و اظهار داشت: حرکت شما پس از کسب مدال طلای مسابقات اقدامی زیبا و ارزشمند برای تمام‌ شیعیان جهان بود و موجبات خوشحالی و خرسندی من را نیز به دنبال داشت‌.
 
با این وجود پیمان نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان بیان کرد: حضور سردار سلیمانی در منزل من برایم غیرمنتظره بود و همین که وی به بنده و خانواده‌ام افتخار دادند تا برای دقایقی میهمان ما باشند، برای من ارزشمند است‌.
 
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی در اوج بزرگی و شهرت‌ با متانت و فروتنی زیادی از پذیرفتن مدال طلای بازی‌های آسیایی امنتاع کردند و اما من براساس صحبتی که کرده‌ام این مدال را به ایشان هدیه داده‌ام و تصمیم دارم تا این مدال ‌را در مراسمی با حضور وی و از سوی ایشان به موزه آستان قدس حرم مطهر رضوی اهدا کنم‌.
 
نصیری با قدردانی از حضور سردار سلیمانی در منزلش، گفت: همیشه از خداوند سلامت و سربلندی وی را خواستارم و باید عنوان کنم سردار در پایان این ملاقات انگشتری خود را به من دادند که بهترین و با‌ارزشی‌ترین هدیه‌ای بود که تاکنون گرفته‌ام.
 
در این دیدار علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، محمود محمودی‌نیا مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از معاونان استاندار نیز در کنار سردار قاسم سلیمانی حضور داشتند.
منبع: فارس