۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

بازیکن تیم پرسپولیس که از این تیم و هوادارانش خداحافظی کرده بود امروز در تمرین حاضر شده و پابه‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
کد خبر : ۲۰۵۸۱۸
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس که اولین تمرین این تیم پس از پیروزی مقابل پیکان به حساب می‌آمد در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید.

*رضا وطن‌خواه، مجتبی محرمی و ضیاء عربشاهی، سه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بودند که در تمرین امروز این تیم حاضر شدند. عربشاهی دو بازیکن جوان از تیم جوانان پرسپولیس همراه خود اورده بود که البته این دو بازیکن تمرین نکردند و فقط روی نیمکت حضور داشتند.

*در ابتدای تمرین خبرنگاران را داخل ورزشگاه درفشی‌فر راه ندادند اما زمانی که حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر رسید از عوامل حراست این مجموعه خواست تا ورود خبرنگاران به تمرین موافقت کنند.

*یک دوربین تصویربرداری در بالای ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده بود و یک فیلمبردار از تمرین امروز سرخپوشان فیلمبرداری می‌کرد.

*پیام صادقیان که دو روز پیش در صفحه اجتماعیش صحبت از خداحافظی از پرسپولیس کرده بود امروز در تمرین حاضر شد و دقایقی به صورت اختصاصی با رضا وطنخواه به صحبت پرداخت.

*افشین اسماعیل‌زاده و مهرداد کفشگری دو بازیکن پرسپولیس بودند که پیش از تمرین امروز این تیم با یکدیگر در وزشگاه درفشی‌فر کشتی گرفتند.

*در حالیکه قرار بود تمرین امروز سرخپوشان در ساعت 15 آغاز شود اما این تمرین با 30دقیقه تأخیر برگزار شد و به نظر می‌رسد دلیل این تأخیر جلسه‌ای بود که در رختکن ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شده بود.

*پیش از شروع تمرین دقایقی حمید درخشان با محسن بنگر به صحبت پرداخت.

*تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 15 و 30 دقیقه وبا صحبت‌های حمید درخشان آغاز شد. درخشان پیش از شروع تمرین در حدود یک دقیقه در جمع بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و در جهت مخالفت یکدیگر مشغول دویدن شدند. یک گروه از بازیکنان زیر نظر مسعود مؤمنی مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداختند و گروه دیگر زیر نظر حسین عبدی تمرین کردند.

*در حالیکه بازیکنان پرسپولیس در دو گروه مشغول دویدن بودند امید عالیشاه به صورت اختصاصی دور زمین به نرم‌دوی پرداخت.

*نیلسون کوریا دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به رغم حضور در درفشی‌فر با تیم تمرین نکرد. همچنین محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز با لباس شخصی در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد و از روی نیمکت تمرین بازیکنان پرسپولیس را تماشا کرد.

*دروازه‌بانان، مطابق معمول، زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداختند البته شروع تمرینات آنها بازی با پا بود که باقری این تمرین را برای گرم کردن دروازه‌بانان در نظر گرفت.

*پیام صادقیان امروز پا به‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

*بازیکنان پرسپولیس ابتدا 15 دقیقه دویدند و سپس به کارهای کششی و دوهای سرعتی پرداختند. از دیگر تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس حفظ توپ و پرسینگ در زمین کوچک و فوتبال پرفشار بود. این تمرین جدی‌ترین تمرین امروز سرخ‌پوشان به حساب می‌آمد که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به صورت مستقیم این تمرین را زیر نظر داشت و با فریاد از بازیکنان می‌خواست تا سربالا بازی کرده و فرامین تاکتیکی او را در زمین پیاده کند. در این تمرین مهدی دغاغله و حمیدرضا علی‌عسگری هم بدون مشکل تمرین کردند. این تمرین زیر بارش شدید باران انجام پذیرفت و لغزندگی زمین باعث می‌شد تا گاهی بازیکنان زمین بخورند.

*حدود 30 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرده و عملکرد شاگردان درخشان را از نزدیک تماشا کردند البته در ابتدای تمرین اجازه ورود به هواداران داده نشده بود اما پس از دقایقی آنها را به ورزشگاه درفشی‌فر راه دادند که البته پس از بارش شدید باران هواداران پرسپولیس به دنبال قسمت‌های مسقف ورزشگاه رفتند تا خیس نشوند.

*یک هوادار معلول پرسپولیس امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود تا تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کند و حسین عبدی مربی پرسپولیس هم ویلچر این هوادار معلول را گرفت و او را به کنار نیمکت پرسپولیس برد.

*محسن بنگر بعد از دقایقی که از تمرین می‌گذشت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.
منبع: فارس