۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

جزییات شکایت وزیر ورزش از دایی و رحیمی

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید شکایت مطرح شده علیه دایی و رحیمی به خاطر مطالب خلاف واقعی بوده که علیه وزیر انجام شده است.
کد خبر : ۲۰۵۹۵۶
صراط: مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید شکایت مطرح شده علیه دایی و رحیمی به خاطر مطالب خلاف واقعی بوده که علیه وزیر انجام شده است.

فاطمه محرابی در رابطه با شکایت وزیر ورزش و جوانان از علی دایی و علیرضا رحیمی، سرمربی و مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: موضوع شکایت وزیر به صحبت‌های علی دایی در حاشیه برکناری از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس و مطالب گفته شده از سوی علیرضا رحیمی در برنامه «90» باز می‌گردد.

او اضافه کرد: مطالب مطرح شده از سوی دایی و رحیمی کاملا خلاف واقع و به نوعی سعی در تخریب چهره بوده است. وزیر ورزش و جوانان نه در آوردن دایی و رحیمی دخالتی داشته و نه در برکناری آنها. موضوع جابجایی مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کاملا در حوزه اختیارات هیات مدیره این باشگاه بوده و وزیر ورزش و جوانان به هیچ عنوان در این مساله حتی نظری نیز ندادند.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که همه ما برای علی دایی و علیرضا رحیمی احترام ویژه‌ای قائل هستیم، خاطر نشان کرد: این دو جزو افراد ارزشمند در ورزش ایران هستند که شخص آقای دکتر گودرزی نیز برای آنها احترام ویژه‌ای قائل است اما مطالب مطرح شده علیه شخص وزیر اقدامی غیر اخلاقی بوده که قابل قبول نیست.

محرابی تصریح کرد: شکایت مطرح شده در دو بخش صورت گرفت. یک بخش شکایت دکتر گودرزی به عنوان شخصیت حقیقی بوده و بخش دیگر شکایتی که از سوی دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان نسبت به اتهامات وارد شده به شخص وزیر بوده است.

او به صحبت‌های علی دایی در حاشیه برکناری از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد و گفت: وقتی آقای دایی می‌گوید وزیر ورزش و جوانان او را برکنار کرده، امری کاملا خلاف واقع است. بیان کردن چنین مطلبی یک اقدام غیر اخلاقی است و آقای دایی باید نسبت به مطالب گفته شده پاسخگو باشد. مطالبی هم که از سوی آقای رحیمی در برنامه «90» گفته شد، غیر واقعی بود و به همین خاطر دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان و آقای گودرزی از او شکایت کرد.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که پس از شکایت از علی دایی و علیرضا رحیمی این دو از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده‌اند، خاطر نشان کرد: پس از طرح شکایت از دایی و رحیمی برای مطالب مطرح شده که به نوعی تشویق اذهان عمومی بود، دادسرای فرهنگ و رسانه مدیرعامل و سرمربی پیشین باشگاه پرسپولیس را احضار کرد.

محرابی اضافه کرد: تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ داد که وزیر ورزش و جوانان هیچ گونه اظهار نظری در مورد علی دایی و علیرضا رحیمی انجام نداده بود. شخص وزیر احترام ویژه‌ای برای علی دایی و علیرضا رحیمی قائل است اما مطالب مطرح شده از سوی آنها کاملا کذب بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم در جابجایی سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس، وزیر ورزش و جوانان هیچ گونه اظهارنظر و دخالتی نکردند و تمامی اتفاقات از سوی هیات مدیره باشگاه انجام گرفت.
منبع: ایسنا