۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

شلوارهای جین میلیونی درتهران+جدول

فروش کالاهای برند و مارک دار در فضای نت بسیار زیاد شده است و به جایی رسیده است که حالا سایت هایی با هدف فروش اجناس برند و گران قیمت شروع به فعالیت کرده اند. برای مثال در آن ها می توان شلوار جین های میلیون تومانی پیدا کرد.
کد خبر : ۲۰۶۴۷۷
صراط: فروش کالا به صورت آنلاین یک یا دوسال است که به طور جدی در کشور پیگیری می شود و سایت های مختلفی برای فروش اجناس از لوازم الکتریکی و دیجیتال تا وسایل مورد نیاز خانه و حتی مواد خوراکی افتتاح شده است. قیمت کالا در سایت های اینترنتی معمولا متناسب با بازار و گاهی برای جذب مشتری همراه با تخفیف های خوب و پایین تر از نرخ مغازه است.

در کنار سایت هایی که در حال فعالیت هستند و مردم روزانه از آن ها خرید می کنند، تعدادی سایت هم هستند که برای افراد خاص تهیه شده اند. این سایت ها مشغول به فروش اجناس لوکس و گران قیمت هستند که هر خانواده ای تمکین مالی برای خرید آن ها ندارد اما عده هم هستند که علاقه به خرید اجناس گران قیمت دارند و به غیر از کالای برند هیچ چیز دیگری استفاده نمی کنند.

در این سایت ها قیمت کالاها گاهی سر به فلک کشیده و از حد تصور خارج است. برای مثال یک از این سایتها که زیر مجموعه یکی از فروشگهای شهر تهران فعالیت می کند در بخش شلوارهای جین خود از قیمت پایه هر کدام از شلوارهای موجود را حداقل 1 میلیون تومان اعلام کرده است، این در حالی است که قیمت یک شلوار جین با کیفیت در بازار میانگین بین 50 الی 100 هزارتومان است.

جالب است بدانید که این سایت برای مشتریان خود که حاضر بودند پول های کلان بابت لباس های گران قیمت بدهند امکاناتی از جمله تخفیفات گوناگون را در نظر گرفته است. برای مثال با خرید هر کدام از شلوارهای جین بسته به قیمت آن از 25 تا 50 هزارتومان "بن تخفیف" در نظر گرفته است که برای خریدهای آینده خود از این سایت قابل استفاده است.

در جدول زیر می توانید قیمت و مشخصات این شلوارهای جین میلیونی را مشاهده نمایید که همگی از یک برند هستند و اطلاعات اضافی در مورد جنس و نوع پارچه داده نشده است و تنها باید آن ها را از روی طرح و مدل و البته سایز انتخاب کرد.

نوع کالا

سایز بندی

قیمت (ریال)



شلوار جین مدل Adriano Goldschmied

26, 27, 28, 30

14,759,100

شلوارهای جین میلیونی درتهران+جدول

25, 27

12,114,100

شلوارهای جین میلیونی درتهران+جدول

26

14,759,100

شلوارهای جین میلیونی درتهران+جدول

24, 25, 30

15,817,100

شلوارهای جین میلیونی درتهران+جدول

25

12,114,100

شلوارهای جین میلیونی درتهران+جدول


منبع: صبحانه
نظرات بینندگان
مهدی مرادیفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
۳۳
۱
یکی می مرد زدرد بینوایی ......خدا یا این فاصله طبقاتی کی از بین میرود .دقیقا پول یک شلوار با درامد سه ماه پسر عمه ام برابری میکند مرگ برتبعیض ..مرگ برگرانی ...ومرگ بر فقر