۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷

حساسیت رونالدو به کفش و قدش!+تصاویر

رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید اینبار نه به خاطر گلهای زیبای که به ثمر می رساند بلکه به دلیل حالت ایستادن در عکس‌های تیمی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
کد خبر : ۲۰۶۵۹۱
صراط: کریستیانو رونالدو همواره به دلیل مدل موها و اتومبیل‌های گرانقیمتی که سوار می شود در کانون توجهات رسانه ‌ها قرار می گیرد اما اینبار حساسیت او به قد برای بلند تر دیده شدن نسبت به هم تیم‌هایش و حالت ایستادن در عکس های تیمی سوژه رسانه های اسپانیا و حتی اروپا شد.

عکس‌های منتشر شده نشان می دهد رونالدو زمانی که همبازی‌هایش برای گرفتن عکس تیمی در مقابل دوربین‌های عکاسان قرار می گیرد ترجیح می دهد در کنار بنزما و لوکا مودریچ قرار بگیرد و پاشنهای پا را در بالاترین ارتفاع قرار دهد تا بلندتر از حد معمول دیده شود.

این حرکت رونالدو از نگاه تیز بین دوربین‌های تلویزیونی پنهان نماند و یورو اسپورت با مورد توجه قرار دادن حالت ایستادن رونالدو این موضوع را به سوژه روز فوتبال اسپانیا مبدل کرد.

هر بازی یک مدل کفش

رونالدو در هر بازی یک مدل کفش با رنگهای متفاوت را به پا می کند و در بیشتر مواقع از ایستادن در کنار بازیکنانی که قد بلندتری نسبت به وی دارند پرهیز می کند و به همین خاطر است که معمولا او را در کنار بنزما و مودریچ مشاهده می کنیم.

واکنش رسانه‌ها به حساسیت رونالدو نسبت به قدش

بعد از انتشار عکس‌های مربوط به نوع ایستادن رونالدو در رسانه‌ها عده‌‌ای زیادی از چهره‌های معرف و هوادران و حتی منتقدان وی با نوشتن مطالبی در صفحه‌های اجتمایی رونالدو را به تمسخر گرفتند.

در نظرات کابران اینترنتی پیام‌های متفاوتی دیده می شود که در اینجا به یکی از آنها اشاره می کنیم.

خیلی خنده دار است که فردی مثل رونالدو با این همه ثروت و شهرت و طرفدار احساس بدی نسبت به قدش دارد.

حساسیت رونالدو به کفش و قدش!+تصاویر

حساسیت رونالدو به کفش و قدش!+تصاویر
منبع: فارس