۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

مادرشیشه‌ای نوزاد ۱۱روزه‌اش را کشت

مادر ۲۰ ساله‌ای در شهرستان مرودشت استان فارس بر اثر اعتیاد به مواد مخدر شیشه، کودک ۱۱ روزه خود را پس از شکنجه‌های هولناک با خوراندن مواد مخدر به وی کشت.
کد خبر : ۲۰۷۳۷۴
صراط: سرهنگ علی شیبانیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در تشریح این خبر گفت: اواخر تیرماه سال جاری ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰از مرگ مشکوک یک نوزاد ۱۱ روزه در بیمارستان شهید مطهری شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی ادامه داد: ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند که نوزاد ۱۱روزه‌ای توسط خانمی به نام «م- ک» به بیمارستان انتقال و وی بلافاصله از محل متواری شده است.
 
سرهنگ شیبانیان افزود: جستجو توسط ماموران پلیس آگاهی جهت یافتن «م-ک» آغاز و پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات محلی و استعلام از مبادی ذیربط سرانجام پس از گذشت ۴ ماه متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی و پلیسی از «م- ک» قتل نوزاد ۱۱ روزه از وی به دلیل خماری ناشی از اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد، تصریح کرد: بنا بر اظهارات متهم وی دستان فرزندش را با چاقو زخم و پا‌هایش را با سیگار سوزانده و سپس مقداری مواد مخدر در آب حل کرده و به نوزاد خورانده و هنگامی که نوزاد دچار خونریزی از ناحیه دهان شده است وی را به بیمارستان انتقال داده و سپس متواری شده بود.