۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
افشارزاده:

از نتایج استقلال راضی نيستم

کد خبر : ۲۰۷۹۱۲
صراط: مديرعامل استقلال اظهار داشت: دوست داريم با همه بازيکناني که در اين فصل داريم ادامه دهيم ولي کسي را به زور نگه نمي‌ داريم.

مديرعامل استقلال به هيچ عنوان از نتايج تيمش در 7 هفته اخير ليگ‌برتر، راضي نيست. استقلال در 7 هفته اخیر لیگ‌برتر 6 امتیاز گرفته و در طول این هفته ها به جز ملوان قعرنشین هیچ تیمی را نتوانسته شکست دهد. همه این ها باعث می‌ شود تا مدیرعامل استقلال از نتایج تیمش راضی نباشد.

بهرام افشارزاده به ورزش سه گفت که در باشگاه استقلال هیچ کس از نتیجه های این تیم راضی نیست ولی با پیروزی در دربی همه چیز درست می‌ شود.

طبیعی است که از نتیجه ها راضی نباشیم

به هیچ عنوان از نتیجه های استقلال راضی نیستیم، به هر حال از استقلال همه انتظار بیشتری دارند به ویژه اینکه ما تیم خیلی خوبی درست کرده ایم. مهره های زیادی داریم و همه از استقلال انتظار قهرمانی دارند. باید سعی کنیم یخ تیم را آب کنیم تا از هفته های بعد نتایج بهتری بگیریم.

دربی برای ما حیاتی است

خیلی امیدوار هستیم که استقلال دربی را ببرد. این بازی برای ما حیاتی است. با پیروزی در دربی می‌توانیم همه نتایج بد را فراموش کنیم و به قهرمانی فکر کنیم. با پیروزی در دربی دوباره به رقابت قهرمانی برمی گردیم.

از قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم

فعلا از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌ کنیم و باید جوی را برای او فراهم کنیم که بتواند کارش را در آرامش انجام دهد. درست است که از نتایج راضی نیستیم ولی به توانایی های امیر قلعه‌نویی ایمان داریم، مطمئن هستم او می‌ تواند استقلال را به روزهای خوبش بازگرداند.

آندو و فخرالدینی حرفی درباره رفتن نزده اند

آندو تیموریان و میلاد فخرالدینی هیچ حرفی از رفتن نزده اند. اینکه آنها در رسانه ها حرف از رفتن بزنند، به هیچ عنوان درست نیست، در باشگاه به روی آنها باز است و آنها باید به باشگاه بیایند و اگر مشکلی دارند با من در میان بگذارند.

کسی را به زور نگه نمی‌داریم

ما دوست داریم با همه بازیکنانی که در این فصل داریم ادامه دهیم ولی کسی را به زور نگه نمی‌ داریم. استقلال تیم بزرگی است و همه باید آرزو داشته باشند که در آن بازی کنند به همین دلیل هم من می‌گویم که هیچ کس را به زور نگه نمی‌ داریم البته این را باید بگویم که ممکن است اختلاف بین سرمربی و بازیکنان پیش بیاید و من فکر می‌ کنم به مرور همه این مسائل حل خواهد شد. موضوع آنقدرها هم بزرگ نیست که باعث نگرانی هواداران شود. مطمئنم این عزیزان در استقلال خواهند ماند.