۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

اتهام قتل دو همسر به‌خاطر بیمه برای یک مرد

مرد 58 ساله امریکایی که همسر دومش را به خاطر حق بیمه چند میلیون دلاری‌اش کشته بود، در پرونده مرگ همسر اولش نیز تحت بازجویی قرار گرفت.
کد خبر : ۲۰۸۱۴۶
صراط: مرد 58 ساله امریکایی که همسر دومش را به خاطر حق بیمه چند میلیون دلاری‌اش کشته بود، در پرونده مرگ همسر اولش نیز تحت بازجویی قرار گرفت.
«هارولد هنتون» که در حال حاضر بدون قرار وثیقه به اتهام قتل در زندان است، تنها کسی بود که از حق بیمه چند میلیون دلاری همسرش خبر داشت. این مرد که برای تصاحب این ثروت هنگفت وسوسه شده بود، در نقشه‌ای ماهرانه در دوازدهمین سالگرد ازدواجشان، همسرش را به منطقه‌ای خوش آب و هوا در بالای صخره‌ای برد و در همانجا زن بخت‌برگشته را به پایان تپه انداخت و او را کشت. این مرد سعی داشت این جنایت را یک حادثه نشان دهد اما با زیرکی مأموران لو رفت و به دام افتاد. پرونده این قتل بلافاصله در دست بررسی قرار گرفت و چند روز پس از آغاز تحقیقات انگیزه جنایت بالاکشیدن حق بیمه زن اعلام شد.
این سرنخ در بررسی پیشینه قاتل، ردپای او را در مرگ همسر اولش نیز روشن کرد. پرونده‌های بیمه‌ای همسر اول این مرد هم نشان می‌داد او حدود 14 سال پیش مبلغی برابر با 500 هزار دلار حق بیمه داشت که بعد از مرگش به شوهر جنایتکارش رسیده است. این مدرک باعث شد قاضی دستور بررسی مجدد درباره قتل همسر اول او را هم بدهد. از آنجا که هر وثیقه‌ مالی برای مرد قاتل قابل پرداخت بود، قاضی دادگاه تا پایان تحقیقات او را بدون قرار وثیقه به زندان فرستاد. جزییات بیشتری از این پرونده فاش نشده است.
منبع: ایران
برچسب ها: حق بیمه قاضی مرگ