۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

هفت روز تلاش برای یافتن جسد شادی

یک هفته از غرق شدن شادی سرخیل عضو تیم قایقرانی بندر انزلی گذشته است و با وجود تلاش تمام نیروهای امدادی هنوز جسد او ناپیداست.
کد خبر : ۲۰۸۱۸۳
صراط: یک هفته از غرق شدن شادی سرخیل عضو تیم قایقرانی بندر انزلی گذشته است و با وجود تلاش تمام نیروهای امدادی هنوز جسد او ناپیداست.
 
شادی سرخیل دختر 21 ساله عضو تیم قایقرانی بندر انزلی صبح روز 17 آبان ماه جاری برای تمرین قایقرانی به مرداب انزلی رفته بود که به دلیل واژگونی قایق غرق شد.
 
امروز هفتمین روز است که از غرق شدن شادی می‌گذرد و با تمام تلاش‌هایی که توسط نیروهای امدادی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، جسد شادی هنوز پیدا نشده است.
 
گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد و وضعیت ناهنجار مرداب انزلی به لحاظ رسوبات زیاد عملیات پیدا شدن جسد شادی را با مشکل مواجه کرده است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر بندر انزلی در حاشیه عملیات جست‌وجوی جسد «شادی سرخیل» گفت: تا این لحظه هنوز موفق به پیدا کردن جسد این قایقران نشده‌ایم.
 
اکبر صبربخش، درباره چگونگی حادثه مذکور گفت: شادی سرخیل به همراه 12 نفر دیگر و دو قایق موتوری دیگر در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین بود که به دلایل نامعلوم قایق وی واژگون شد.
 
او گفت: غواصان هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی در کنار کمک‌های مردمی و صیادان محلی همچنان در تلاش برای پیدا کردن جسد شادی سرخیل هستند و این جست‌وجو تا زمان پیدا شدن جسد ادامه دارد.
 
فرمانده عملیات یافتن جسد شادی سرخیل که از صبح امروز به همراه نیروهای امدادی به مرداب رفته است، گفت: با وجود جست‌وجو های زیاد متاسفانه هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.
 
او گفت: غواصان همچنان در زیر مرداب‌ در حال گشت‌زنی هستند و باید به یک جایی برسند ضمن اینکه احتمالات زیادی در این زمینه وجود دارد اما نیروها با گذشت هفت روز همچنان در حال تلاش هستند.
 
به گفته صبربخش، زیر تالاب انزلی درخت‌های زیادی وجود دارد و با توجه به بارندگی‌های اخیر و رسوبات مرداب، پیدا شدن جسد سرخیل با مشکل مواجه می‌شود.
 
او یادآور شد: تمام مناطق مرداب انزلی حتی نیزارهای آن برای پیدا شدن جسد شادی سرخیل جست‌وجو شده است و این روند تا پیدا شدن جسد ادامه دارد.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز