۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

محاکمه شکنجه‌گر دختران بعد از 37 سال

قاتل و شکنجه‌گر زنان و دختران اسکاتلندی پس از 37 سال از ارتکاب اولین جنایتش محکوم به حبس ابد شد.
کد خبر : ۲۰۸۳۰۷
صراط: قاتل و شکنجه‌گر زنان و دختران اسکاتلندی پس از 37 سال از ارتکاب اولین جنایتش محکوم به حبس ابد شد.
«آنگس سینکلر» 69 ساله متهم است 37 سال پیش دو دختر 17 ساله به نام‌های «هلن اسکات» و «کریستین ادی» را پس از شکنجه و ضرب و شتم مرگبار حلق‌آویز کرده بود. به گفته پلیس، ردپای این جنایتکار شیطان‌صفت علاوه بر این دو جنایت در شش قتل دیگر در فاصله سال‌های 1978 تا 1982 نیز پیدا شده است اما بازپرسان جنایی درباره این جنایات همچنان تحقیق می‌‌کنند.
«سینکلر» پیش از اولین جنایت خود هفت سال به اتهام آزار واذیت دختربچه هشت ساله‌ای به زندان افتاده بود. با توجه به شواهد موجود در پرونده و اینکه برادر بزرگ‌تر و همدست سینکلر در این جنایت‌ها مرده است، دادگاه پس از بررسی مدارک، این جانی 69 ساله را به حبس ابد محکوم کرد. به گفته قاضی با این محکومیت این جانی تمام عمر خود را در زندان خواهد گذراند و آزادی او نیز حداقل در 100 سال اول عمرش رخ نخواهد داد!
پرونده قتل این دو دختر 17 ساله یک بار در سال 2007 مورد بررسی قرار گرفت اما قاضی پرونده حکم به برائت مجرم داد و به همین خاطر با درخواست دادستانان بار دیگر این متهم پای میز محاکمه نشست. بازرسان اسکاتلندی بر این باورند که این مرد بیش از 100 مورد قربانی داشته اما تا به حال بجز دو دختر 17 ساله، ردپای این جانی در شش قتل دیگر دیده شده است. دو دختر 17 ساله پس از یک ضیافت دوستانه توسط این مرد و برادرش در رستوران ادینبورگ اسکاتلند، فریب این شکارچیان را خورده‌اند و طعمه آنها شده‌اند.

منبع: ایران