۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

پیشنهاد عمو به برادرزاده برای قتل خواهرش!

برادر کینه‌جو که مخالف ازدواج خواهرش با مرد مورد علاقه خود بود، با وجود تولد سه کودک به انتقامجویی مرگباری دست زد.
کد خبر : ۲۰۸۳۲۰
صراط: برادر کینه‌جو که مخالف ازدواج خواهرش با مرد مورد علاقه خود بود، با وجود تولد سه کودک به انتقامجویی مرگباری دست زد.
این مرد با حمله به خانه خواهرش وی و دامادشان را هدف گلوله قرار داد. ساعت هفت عصر جمعه 16 آبان ماه سال جاری صدای شلیک‌های خوفناک در محله 20 متری سده آبادان کافی بود تا مأموران کلانتری 15 در جریان سناریویی مرگبار قرار گیرند.
مأموران وقتی وارد حیاط خانه شدند، زن جوانی را روی زمین دیدند که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد و زیر لب خواستار نجات شوهرش بود. مأموران با سرعت وارد خانه شدند و خود را بالای سر جسد «محمد» 34 ساله رساندند. بدین ترتیب زن جوان از سوی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد و پس از درمان تحت بازجویی قرار گرفت.
«سهیلا» 22 ساله در تحقیقات ابتدایی به مأموران گفت: هشت سال است که با محمد ازدواج کرده بودم و این در حالی بود که خانواده‌ام به خاطر اختلاف سنی 12 ساله‌ام با این ازدواج مخالفت می‌کردند، اما من به محمد علاقه داشتم و با هم ازدواج کردیم. وی افزود: سه بچه سه ماهه، پنج و شش ساله دارم. من و شوهرم زندگی خوبی داشتیم تا اینکه از دو سال پیش خانواده‌ام با دخالت‌هایشان زندگی را برایمان سخت کردند.
خانواده‌ام سعی داشتند تا محمد از من جدا شود، اما ما به هم علاقه داشتیم و دخالت‌های آنها بی‌فایده بود تا اینکه از سوی برادرم به مرگ تهدید شدم. زن جوان ادامه داد: شنیده بودم که عمویم به برادر کوچکترم که «رضا» نام دارد، پیشنهاد داده که اگر من و همسرم را به قتل برساند از وی حمایت می‌کند و با دادن پول زیاد رضا را از کشور خارج خواهد کرد.
باور نداشتم که برادرم قاتل ما شود تا اینکه عصر جنایت همسرم که در انبار ضایعاتی کار می‌کرد به خانه آمد و در حال استراحت بود که من نیز برای خرید از خانه خارج شدم. وقتی برگشتم برادرم را در خانه دیدم، وی می‌گفت که از بالای در و برای کشتن ما آمده است.
ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند تا اینکه تپانچه‌اش را از زیر لباسش بیرون کشید و دو گلوله به گردن و سینه‌ام زد. وقتی روی زمین افتادم، بسرعت وارد اتاق خواب شد و صدای شش گلوله را شنیدم و رضا که فکر می‌کرد من نیز کشته شده‌ام با سرعت از خانه فرار کرد.
وی در پایان گفت: همسایه‌ها در تماس با پلیس بچه‌هایم را از خانه بیرون بردند و هنوز فکر می‌کنم همه این اتفاقات در خواب بوده است.
بنابر این گزارش، عمو و برادر سهیلا پس از جنایت پا به فرار گذاشته‌اند و مأموران همه مسیرهای خروجی را تحت کنترل قرار داده و ردیابی‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.
منبع: ایران