۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

جوسازی اوباش میدان خراسان برای فرار

اوباش منطقه میدان خراسان زمانی که خود را در محاصره پلیس دید با جو سازی و حمله به سوی ماموران قصد فرار داشت که ناکام ماند و دست بسته به پایگاه پلیس امنیت منتقل شد.
کد خبر : ۲۰۸۳۲۸
صراط:  ساعت 15 روز گذشته در راستای اجرای دستورات صادره از سوی مقام قضایی مبنی بر جلب و دستگیری فردی از اراذل و اوباش به هویت "آرمان" ۲۴ساله، به اتهام شرارت، ضرب و شتم مردم،‌عربده کشی مستانه و تخریب اموال خصوصی، تیم عملیات و اطلاعات این پایگاه تخصصی پس از در اختیار گرفتن احکام قضایی و  فعال سازی شبکه اطلاعاتی موفق شدند متهم را در میدان خراسان ردیابی و جهت دستگیری وی وارد عمل شوند.
"آرمان" زمانی خود را در محاصره پلیس دید با حمله به سوی ماموران، عربده کشی و جوسازی قصد فرار  از چنگال قانون را داشت که ناکام ماند و دست بسته با خودروی ویژه حمل متهمان به پایگاه پلیس امنیت عمومی منتقل شد.
از سوی دیگر بنا بر حکم مقام قضایی،‌ماموران جهت بازرسی منزل متهم  راهی میدان شهدا شدند که در بدو ورود به منزل برادر "آرمان" به نام "منصور" که او نیز از اوباش سابقه‌دار منطقه به شمار می‌آمد با آگاهی از حکم قضایی از دستور ماموران امتناع کرد که عوامل کلانتری پس از بازداشت "منصور" به تفتیش منزل مسکونی پرداختند.
سرانجام ماموران در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم اموال و اقلام ممنوعه نظیر تعداد ۲ عدد کیس، یک عدد مودم وایرلس، تعدادی  بطری مشروبات الکلی، یک عدد هارد و ۳۰ عدد سی دی غیر مجاز جمع آوری و ضبط گردید.
سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: اوباش خراسان پلیس