۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

حمایت تمام عیار شریعتمداری از آشتیانی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: دکتر فخرالدین آشتیانی برادری متدین، متعهد، رشد یافته در یک خانواده روحانی، شخصیتی تحصیلکرده، علمی و چهره اجرایی قوی هستند که در مقاطع مختلفی ریاست کمیسیون سیاست‌گذاری بسیاری از دانشگاه‌های کشور را عهده‌دار بودند.
کد خبر : ۲۰۸۶۰۷
صراط: معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: دکتر فخرالدین آشتیانی برادری متدین، متعهد، رشد یافته در یک خانواده روحانی، شخصیتی تحصیلکرده، علمی و چهره اجرایی قوی هستند که در مقاطع مختلفی ریاست کمیسیون سیاست‌گذاری بسیاری از دانشگاه‌های کشور را عهده‌دار بودند.

محمد شریعتمداری با بیان اینکه من نسبت به آقای دانش آشتیانی و خانواده ایشان شناختی قدیمی دارم، به سوابق علمی و اجرایی وی اشاره کرد و گفت: آقای آشتیانی از زمان دولت آقای هاشمی رفسنجانی تاکنون سمت‌های بسیاری در دانشگاه‌های کشور عهده‌دار بودند. ایشان سرپرستی برخی از دانشگاه‌های کشور را بر عهده داشتند و کار در گوشه‌های مختلف وزارت علوم را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: من ایشان را فردی بسیار صالح و شایسته برای انجام این مسئولیت می‌دانم و امیدوارم که مجلس محترم با رأی قاطعی که می‌دهند با وجود بعضی از مطالبی که این روزها به گوش می‌رسد، دولت را در استفاده از وجود جناب آقای دانش آشتیانی در زمینه کار بسیار مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در زمانی که بیش از یک ماه از بازگشایی دانشگاه‌های کشور گذشته است یاری دهند تا این وزارتخانه حساس بیش از این بدون وزیر نماند.

منبع: ایسنا