۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
مثل کی‌روش هدفم آمادگی کره برای جام ملت‌هاست

نظر مربی کره درباره بازی ایران و آرژانتین

در مورد تمام تیم‌های اسیایی در جام جهانی می‌توانم اظهار نظر کنم اما مشخصا ایران مقابل آرژانتین همه را شگفت‌زده کرد با این حال عملکرد آسیایی‌ها مناسب نبوده و باید پیشرفت کند.
کد خبر : ۲۰۸۶۴۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی گفت: من هم مثل کی‌روش هدفم امادگی تیم برای جام ملت‌های آسیا است.

اولی اشتلیکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی اظهار داشت: در وهله اول تشکر می‌کنم که فرصت برای ما مهیا شد تا مقابل تیم اول آسیا بازی کنیم. مقابل اردن نتیجه خوبی به دست آوردیم و با اعتماد به نفس زیادی به دیدار ایران آمدیم و می‌دانیم کار سختی مقابل این تیم داریم.

وی در مورد اینکه هدفش از رویارویی با ایران چیست تصریح کرد: در هر صورت باید بگویم که نمی‌توانیم بگوییم که ما دو تیم مقدر هستیم تیم ما در رده چهارم آسیا است و به همین دلیل تلاش می‌کنم با بازی‌های زیادی تغییر تفکر بازیکنان را ایجاد کنم. چهارمین بازی است که به عنوان سرمربی کره‌جنوبی هستم و باید پیشرفت کنیم و مثل تیم ایران و کی‌روش هدف من آمادگی تیمم برای جام ملت‌های است.

سرمربی کره‌جنوبی در مورد اینکه عملکرد ایران در جام جهانی را می‌داند یا خیر گفت: شناخت مناسبی از فوتبال ایران دارم نسبت به دژاگه شناخت کاملی دارم و او در تیم زیر 18 سال آلمان بازی می‌کرد. در مورد تمام تیم‌های اسیایی در جام جهانی می‌توانم اظهار نظر کنم اما مشخصا ایران مقابل آرژانتین همه را شگفت‌زده کرد با این حال عملکرد آسیایی‌ها مناسب نبوده و باید پیشرفت کند.

بعد از سوالات خبرنگاران ایرانی خبرنگاران کره ای هم به سوال پرسیدن پرداختند اما چون صحبت های آنها ترجمه نشد خبرنگاران ایرانی به پوشش آن نپرداختند.
منبع: فارس