۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

عکسی از ملاقات با مایلی‌کهن در زندان

عکسی از سرمربی اسبق تیم ملی منتشر شده که گفته می شود او را در زندان نشان می دهد. در این عکس حمید درخشان و حسین هدایتی سرمربی فعلی و رئیس اسبق هیات مدیره پرسپولیس به ملاقات سرمربی اسبق تیم ملی رفته اند.
کد خبر : ۲۰۸۶۶۱
صراط: عکسی از سرمربی اسبق تیم ملی منتشر شده که گفته می شود او را در زندان نشان می دهد.

با اینکه ۴۸ ساعت از آزادی محمد مایلی کهن از زندان اوین آزاد شده اما هنوز حاشیه های زیادی در این باره وجود دارد؛ اینکه دقیقا او به دلیل کدام جملات راهی زندان شد و اینکه او در کدام بند زندان بوده است.

در این باره حرف های زیادی به وجود آمد و عده ای معتقد بودند که او در سلول های ویژه زندان اوین حضور داشته و از امکاناتی مثل سونا و جکوزی هم بهره می برد اما فریادشیران دستیار مایلی کهن در تیم های مختلف، عنوان داشت که او در بندهای عمومی همراه با مجرمان دیگر در زندان روزگار می گذراند!

در این خصوص اما عکسی منتشر شده که منتسب به حضور او در زندان است. در این عکس حمید درخشان و حسین هدایتی سرمربی فعلی و رئیس اسبق هیات مدیره پرسپولیس به ملاقات سرمربی اسبق تیم ملی رفته اند و به نظر می رسد که مایلی کهن در بند عمومی نبوده و شاید به دلیل وجاهت وی در جامعه امکانات ویژه تری برایش در نظر گرفته اند چراکه معمولا ملاقات ها برای زندایان بند عمومی با لباس شخصی و در این شرایط انجام نمی شود!

تصویر منتشر نشده ازمایلی کهن در زندان

منبع: نامه نیوز