۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

مادر شهید بابایی از زبان همسر شهید

صدیقه حکمت گفت: مادر شهید بابایی به رعایت مسائل اخلاقی اصرار فراوانی داشت و شهید بابایی خصایصی از قبیل اخلاق خوب، خوش رویی و خوش برخوردی خود را از مادر خود به ارث برده بود.
کد خبر : ۲۰۸۶۸۱
صراط: صدیقه حکمت، همسر شهید عباس بابایی در خصوص محاسن اخلاقی خانم خوئینی مادر شهید بابایی در گفتگو با سایت صبح قزوین اظهار داشت: بانو خوئینی علاوه بر رعایت تدین و تقوا برای خانواده نیز اهمیت بسیاری قائل بود.

وی ادامه داد: او فردی خوش رو و بسیار خوش برخورد و از بودن در کنار خانواده خود بسیار خرسند بود. درِ خانه اش به روی مردم باز بود و از مصاحبت با مردم بسیار خوشحال می شد.

حکمت خاطرنشان کرد: مادر شهید بابایی بر رعایت مسائل اخلاقی اصرار فراوانی داشت و قبل از بیماری آلزایمر خود تا جایی که مقدور بود هیچ گاه از کمک به دیگران دریغ نمی کرد.

وی یادآور شد: شهید بابایی خصایصی از قبیل اخلاق خوب، خوش رویی و خوش برخوردی خود را از مادر خود به ارث برده بود.

همسر شهید بابایی در مورد ارادت این شهید نسبت به مادر خود بیان داشت: شهید بابایی به مادرش علاقه بسیاری زیادی داشت البته او نسبت به تمامی بندگان خوب خدا ارادت داشت. او بدون توجه به سمت و مقام خود با افراد در هر سن و موقعیتی که داشتند محبت می کرد.

وی تصریح کرد: این شهید صرفا بدون در نظر گرفتن جایگاه خود با مردم رفتار می کرد و همچنین بر خدمت به مردم بسیار حساس بود.

حکمت در مورد رفتار مادر شهید با خانواده خود تاکید کرد: اخلاق ایشان با عروس های خود همانند یک مادر واقعی بود و رابطه مادرشوهر و عروس بین ما وجود نداشت.
برچسب ها: صراط بابایی شهید