۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

21 سال زندان برای سارق سریالی

سارق سریالی انگلیس پس از رعایت تخفیف در مجازات، بابیش از 100 مورد سرقت، به 21 سال اقامت در پشت میله‌های زندان محکوم شد.
کد خبر : ۲۰۸۸۰۶
صراط: مارک هوک 38 ساله نخستین سرقت‌هایش را در عنفوان نوجوانی انجام داده و بارها روانه زندان شده بود. او تا به حال 113 بار دستگیر شده و 32 بار نیز در طول 38 سال زندگی‌اش در برابر قاضی دادگاه ایستاده است.
«هوک» علاوه بر سرقت‌های متعدد، معتاد به کراک و کوکائین نیز بوده و چند باری نیز به این اتهام به زندان افتاده است. آخرین سرقت این سارق حرفه‌ای هفته پیش از خانه صاحبخانه 89 ساله‌اش انجام شد و این‌بار او را به دردسر انداخت.
به گزارش پلیس، «فردریک تالبوت» زن 89 ساله که هیچ شناختی از مستأجر تازه‌اش نداشت، مثل همیشه در اتاقش را بست و از خانه خارج شد، اما وقتی بازگشت نه خبری از پول‌های نقد او بود و نه دوربین دیجیتالش سر جای خود قرار داشت. پس از شکایت این زن نخستین مظنون مستأجرش «هوک» بود که با دستگیری او دوربین و پول‌ها نیز پیدا شد. این زن 89 ساله مدعی بود هیچ‌کس راجع به پیشینه این مرد چیزی به او نگفته بود و ظاهرش نیز چنین باطن سیاهی را نشان نمی‌داد. با دستگیری این خلافکار، قاضی دادگاه پس از بررسی پرونده سنگین این مرد اعلام کرد یک خلافکار بسختی می‌تواند تغییر کند و باید سخت مجازات شود. با این اعتقاد «هوک» را مجرم شناخت و این بزهکار در سی‌و‌دومین دادگاه به 21 سال زندان محکوم شد.
منبع: ایران