۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

تشییع پیکر والده شهید عباس بابایی

با حضور فرمانده نیروی هوایی کشور، سردار باقر زاده و جمعی از مسئولان استان پیکر والده شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی تشییع شد.
کد خبر : ۲۰۸۹۰۷
صراط: با حضور رئیس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده، فرمانده نیروی هوایی کشور، دادستان قزوین، فرماندار قزوین، فرماندار البرز، سردارمیرحیدری فرمانده انتظامی، سردار شاهرخی فرمانده سپاه، امیر شهری ، فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین پیکر والده شهید عباس بابایی در قزوین تشییع شد.
 
در این مراسم مسئولان استان و جمعی از مردم ولایتمدار قزوین نیز حضور دارند و نماز ظهر و عصر نیز به امامت حجت الاسلام آل هاشم رئیس عقیدتی ارتش جمهوری اسلای ایران اقامه شده و پس از آن پیکر مادر بزرگوار شهید عباس بابایی در قطعه والدین شهدای قزوین به خاک سپرده شد.
 
در این مراسم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در بیاناتی از مسئولان کشوری و لشگری، و مردم ولایتمدار قزوین که در پیام‌هایی درگذشت بانو فاطمه خوئینی را تسلیت گفته و کسانی که در مراسم تدفین این بانو شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.
 
صدیقه حکمت در این مراسم اظهار کرد: گرچه از دست دادن عزیز طاقت فرسا است ولی انسانی که عزیز خود را از دست می‌دهد باید صبر پیشه کرده و این موضوع را بداند که همه از خاک هستیم و به خاک برمی‌گردیم.
 
همسر شهید بابایی از مادر این شهید خواست تا سلام او را به عباس، این دلاور مرد غیور سرزمین ایران برساند و شفیع آنها در درگاه خداوند متعال باشد.
منبع: تسنیم