۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

ربایندگان دختر جوان دستگیر شدند

زورگیرانی که با ضرب و شتم و تهدید به مرگ اقدام به آدم ربایی می‌کردند دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۰۹۱۸۰
صراط: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع زورگیری و آدم ربایی، ماموران دایره تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان چناران بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.
در بررسی‌های به عمل آمده و با استفاده از تصاویر دوربین‌های مدار بسته و اظهارات شاهدان مشخص شد در ساعت ۱۹ چند روز گذشته سه زورگیر شرور به قصد سرقت طلا و با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم دختر جوانی را به زور سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ که پلاک‌های آن را پوشانده بودند کرده و از محل متواری می‌شوند.
در ادامه با تشکیل اکیپ‌های گشت در سطح شهرستان، ردزنی‌های گسترده به صورت محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی خودروی سارقان در یکی از خیابان‌های شهرستان رویت و تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که ماموران پس از تعقیب و گریز کوتاهی و با استفاده از فنون پلیسی خودروی مورد نظر را متوقف کرده و سارقان که با سلاح سرد قصد فرار داشتند دستگیر شدند.
در بررسی‌های به عمل آمده از خودروی سارقان انوام سلاح سرد (قمه و چاقو)، سیم چین، ماسک، مقادیری مواد مخدر (تریاک) کشف و متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.
یکی از متهمان که ۲۸ ساله است و دارای سوابق متعدد کیفری از قبیل مشارکت در سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان و نگهداری سلاح غیر مجاز می‌باشد به عنوان سردسته مجرمان اعتراف کرد: با تشکیل یک باند سه نفره برای زورگیری با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به مرگ اموال مردم به خصوص طلای دختران جوان را سرقت می‌کردیم.
سرهنگ قربان صنعت فرمانده انتظامی شهرستان چناران درباره این خبر  گفت: بررسی از مجرمان برای آگاهی از سرقت‌های احتمالی دیگر و همدستان دیگرشان همچنان ادامه داشته و پرونده متهمان زورگیر خشن تشکیل و به دادسرا اعزام شده‌اند.