۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

کفاشیان:قراردادباکرانچار هنوزقطعی نشد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مسوولان فدراسیون در حال بررسی شرایط زلاتکوکرانچار هستند و موضوع قرارداد این مربی هنوز نهایی نشده است.
کد خبر : ۲۰۹۵۹۸
صراط: علی کفاشیان روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم غلامحسین مظلومی در باره خصوصیات این پیشکسوت تیم استقلال تهران،تصریح کرد: مظلومی یک از اسطوره های خوب فوتبال ایران است او چه در زمان بازیگری و چه درزمان مربیگری قصدش تنها کمک به فوتبال بود.

وی تاکید کرد: او فقط به فوتبال و مردم فکر می کرد و علاقه مردم به او ستودنی است و این نشان می دهد اخلاقیات حرف اول را در نزد مردم می زند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره گلایه پیشکسوتان از مسوولان فدراسیون فوتبال به جهت رسیدگی به آنان نیز گفت:درفدراسیون فوتبال کمیته پیشکسوتان داریم و دراصل برنامه رسیدگی برعهده این کمیته که نهادی مردمی است و ما تا آنجا که از دستمان بر می آید به آنان کمک خواهیم کرد.

کفاشیان درباره انتخاب مربی تیم جوانان نیز اظهارداشت: مربی تیم جوانان هنوز انتخاب نشده است از خداد عزیزی هم برنامه گرفته شده است اما ما درحال بررسی شرایط هستیم.

وی درپاسخ به این سووال که زلاتکو کرانچار از چه وقتی کار خود را آغاز می کنداظهارداشت: کرانچارهنوز مربی تیم امید است در صورتیکه کمیته فنی و توسعه به تفاهم برسد قرارداد امضا می شود.
منبع: ایرنا