۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

سایه‌ مصدومیت‌ بر بازی‌ آرسنال‌ومنچستر

مهاجم کلمبیایی منچستریونایتد نیز به فهرست مصدومان تیمش برای بازی با آرسنال اضافه شد.
کد خبر : ۲۰۹۵۹۹
صراط: آرسنال و منچستریونایتد فردا (شنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که لشگری از مصدوم در ترکیب خود دارند. منچستریونایتد که این فصل مانند فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرده باید بدون رادامل فالکائو کلمبیایی برابر آرسنال به میدان برود. البته شیاطین سرخ در بازی شنبه بازیکنان دیگری چون فیل‌جونز، دخیا، دلی‌بلیند را نیز در ترکیب خود نخواهند داشت.

منچستری‌ها در روزهای گذشته با مصدومیت‌های زیادی دست‌و‌پنجه نرم کردند طوری که روزنامه ایندیپندنت عنوان کرد: فان‌خال با 35 مصدوم در طول شش ماه گذشته رکورد تعداد مصدوم را در تاریخ لیگ برتر شکسته است.

آرسنال نیز در حالی باید برابر منچستر به میدان برود که مسوت‌ اوزیل جدی‌ترین غایب‌ توپچی‌های لندن خواهد بود.

فصل گذشته منچستریونایتد چهار امتیاز از جدال با آرسنال در لیگ برتر کسب کرد. دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که شانس بسیار کمی نه تنها برای قهرمانی بلکه برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس دارند.

فالکائو در گفت‌وگو با روزنامه دیلی‌میل عنوان کرد: از حضور در منچستر خوشحال هستم. منچستریونایتد بزرگ‌ترین باشگاه در جهان است. درست است که این تیم یکی، دو فصلی است خوب نتیجه‌ نمی‌گیرد اما قطعا به روزهای اوج خود بازخواهد گشت. می‌خواهم به منچستر کمک کنم تا بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و به اوج بازگردد. می‌خواهم با گل‌هایم در منچستر بتوانم این تیم را به موفقیت برسانم.

مهاجم گلزن کلمبیایی ادامه داد: کمی استرس دارم ولی سعی می‌کنم با تمرینات زیاد خودم را به ترکیب اصلی منچستر برسانم. در هر تیمی که بازی کردم، تلاش کردم تا جایی که ممکن است گلزنی کنم. حالا که در منچستریونایتد هستم نیز همین هدف را دنبال می‌کنم و امیدوارم بتوانم گل‌های زیادی را به ثمر برسانم. وقتی مصدوم بودم بسیاری از من حمایت کردند. مردم با فرستادن نامه سعی در روحیه دادن به من داشتند. اکنون وقتش رسیده است که محبت مردم را جبران کنم و بتوانم خودم را نشان دهم.

او ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث شد این تیم را انتخاب کنم کار با لوئیس فان‌خال بود. او مربی بسیار بزرگی است و خیلی خوشحالم که زیر نظر او فوتبال بازی خواهم کرد. منچستر در حال حاضر به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فردا آغاز می‌شود که چلسی صدرنشین باید در خانه از تیم وست‌برومویچ پذیرایی خواهد کرد. منچسترسیتی به دیدار سوآنزی می‌رود و آرسنال برابر منچستریونایتد به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی چلسی با 29 امتیاز در صدر قرار دارد و ساوت‌همپتون با 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد و منچسترسیتی با نتایج ضعیفی که کسب کرده با 21 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

منبع: ایسنا