۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
به بهانه مقتل خوانی در برج میلاد

تخریب بهاره رهنما توسط کدام دوستانش هدایت می‌‌شود؟

مقتل خوانی بهاره رهنما در برج میلاد به مذاق برخی جریانات فمینیستی و اصلاح‌طلب خوش نیامده است. این بازیگر تا کنون مورد استقبال رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار می‌گرفت!
کد خبر : ۲۰۹۷۶۵
صراط: مقتل خوانی بهاره رهنما در برج میلاد به مذاق برخی فعالان رسانه ای اصلاح طلب خوش نیامده است.

به گزارش صراط، چمران نیوز با این مقدمه نوشت: پس از آنکه بهاره رهنما بازیگر در اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر با نام «سوگ چامه‌ها" در برج میلاد مقتل‌خوانی پرداخت، حملات متعددی علیه او توسط جریانات فمینیستی و رادیکال و برخی فعالان رسانه ای اصلاح طلب، درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی صورت گرفت.

حملات تا جایی پیش رفت که واکنش این بازیگر را نیز در پی داشت و او در نوشته ای کوتاه، علیه این حملات موضع گرفت. رهنما نوشت: "شنیدم حال خيلی‌ها خرابه سر مقتل‌خونی من؛ از بی‌بی‌سی و... بگير تا خيلی از روشنفكرنماهاي ديگه. جوابم فقط به اين آدما اينه زير پرچم حسين (ع) سينه زدن لياقت مي‌خواد. افتخار می‌‎كنم كه از بچگي اين ارادت رو داشتم و دارم.

جالبه كه حتي مصاحبه با تلویزيون رو به خاطر همين حواشي بعد برنامه حذف كردم و انجام ندادم اما نمي‌دونستم هنوزم آدمايی هستن كه به خاطر اعتقاد مذهبي كه خيلي شخصيه، توهين مي‌كنن و به اسم دموكراسي فحاشي مي‌كنن و آنقدر وقاحت دارن كه علمداري امام حسين (ع) رو تحجر بدونن.

بازم تأكيد مي‌كنم من افتخار مي‌كنم به خواندن مقتل حضرت رقيه در محرم سال هزار و سيصد و نود و سه شمسي و نذر كردم تا زنده ام براي همه كودكان مظلوم در جنگ و به عنوان سفير انجمن حمايت از حقوق كودكان مقتل حضرت رقيه رو براي مردم بخو‌نم. يا حسين‌."

بر اساس اخبار رسیده به چمران نیوز، هدایت و رهبری این تخریب ها را پ. ن. روزنامه نگار اصلاح طلب و ن.ف. خبرنگار و وبلاگ نویس معاند نظام بر عهده گرفته و با عبور از خطوط قرمز نظام و نقش عمده ای در این ماجرا کردند.

تخریب بهاره رهنما توسط کدام دوستانش هدایت می‌‌شود؟نکته قابل تامل اینجاست که جریانات مذکور تحمل کوچکترین اقدامی علیه باورهای غیرمذهبی خود نیز ندارند و این بار یکی از هنرمندان همسو با خود را آماج حملات قرار داده اند. بهاره رهنما که تا کنون مورد استقبال رسانه های اصلاح طلب قرار می گرفت اخیرا نمایش مسئله داری و پرحاشیه ای با عنوان «دورهمی زنان شکسپیر» را به روی صحنه برد که انتقاد شدید قشرهای مذهبی و نیز حمایت اصلاح طلبان از آن را به همراه داشت!
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
۳۷
۷۷
ایشون و خانم شقایق دهقان به شدت روی اعصاب بیننده رژه میرن و در 90 درصد فیلمهایی که بازی کردن نویسندش همسرانشون بودن خخخخخخخخخخخ
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
۳۹
۱۸
سلام
خدا لعنت کنه شیطان رو از هر دری میخواد به مقدسات زربه بزنه یکی نیست بکه عوض اینکه به این شازده مقتل خونی یاد بدین یاد بدین مرام امام حسین چی بود مرام اهل بیت امام حسین چی بوده؟
آقا می فرمایند اگه دین نداری آزاده باش.حالا یگی بگه بازی کردن این شازده ها در فیلم ها و تئاتر های کذا و کذا آزادگیست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
۹۲
۹
خانم رهنما با اینکه جهت گیری سیاسیت رو قبول ندارم ولی بخاطر این کارت خدایش دمت گرم
دست بی بی رقیه(س) نگهدارت...
ان شاالله زیر سایه امام حسین(ع) باشی...