۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴

کنایه فردوسی‌پور به پسر خوش تیپ!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دقایق ابتدایی با درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد. همچنین امیر قلعه‌نویی هم به عملکرد داور به شدت اعتراض کرد.
کد خبر : ۲۱۰۰۰۷
صراط: دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی با چند دقیقه تاخیر برگزار شد که این مسابقه در دقایق ابتدایی با درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود.

در دقیقه 6 مسابقه و زمانی که یک کرنر به سود استقلال اعلام شد محسن بنگر و آرش برهانی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که بازیکنان دو تیم در این درگیری وساطت کرده و این دو بازیکن را از هم جدا کردند. نیلسون و خان زاده دو بازیکن پرسپولیس بودند که سعی داشتند مهاجم استقلال را آرام کنند.

دیگر حواشی ابتدای این بازی به شرح زیر است:
* در این مسابقه، این محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس بود که زمین بازی را انتخاب کرد تا پرسپولیسی‌ها از سمت چپ به سمت راست توپ بزنند.

* بازیکنان استقلال هنگام ورود به زمین با تیشرت‌هایی وارد زمین شدند که عکس غلامحسین مظلومی بر آن نقش بسته بود، آنها قبل از شروع مسابقه این تیشرت‌ها را درآورده و با پیراهن مشکی بازی را شروع کردند.

* عادل فردوسی‌پور که مجری برنامه پیش از شروع دربی بود در حضور محسن خلیلی و مهدی پاشازاده مهمانان برنامه خود به حضور پسر حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران در کادر برگزاری اشاره کرد و مجددا با کنایه پسر شیرازی را، پسر خوش تیپ معرفی کرد!

* در دقایق 10 و 13 امیر قلعه‌نویی به شدت به عملکرد داور اعتراض کرد که این حرکت با شعارهای پرسپولیسی‌ها علیه وی همراه شد.

* در این بازی مهم و پرتماشاگر، تیم پرسپولیس اسپانسر روی پیراهن ندارد، اتفاقی که عجیب به نظر می‌رسید.

منبع: مهر