۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

رحمانی فضلی:بسیج ‌حق است

وزیر کشور با تأکید بر اینکه بسیج ‌حق است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با الهام از الگوی بسیج، 8 سال به دفاع از مرز و بوم خود برخاسته است.
کد خبر : ۲۱۰۰۱۷
صراط: به نقل از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار با مسئولین مرکز  مقاومت بسیج وزارت کشور ضمن اشاره به حضور موثر بسیج در 8 سال جنگ تحمیلی اظهارداشت: حضور سیج همواره در تمام شرایط ضروری است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در هر نقطه ای که قرار بگیریم نباید فرهنگ شهادت و بسیج را فراموش کنیم گفت: نام شهید و بسیج ذکر است، بسیج و شهید فرقان است، بسیج ‌حق است شهید و بسیج میزان و شاخص هستند و جمهوری اسلامی ایران با الهام از الگوی بسیج، 8 سال به دفاع از مرز و بوم خود برخاسته است.

وی در ادامه با اشاره به رشد مطلوب ‌بسیج پس از جنگ تحمیلی در حوزه های علمی ، تکنولوژی، مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی اظهارداشت: امروز این سازمان با 22 میلیون بسیجی به یک الگو در همه زمینه ها تبدیل شده است .

رحمانی فضلی در پایان گفت: ایران اسلامی همواره بر اساس مودت ، رحمت  با تکیه بر موفقیت های چشمگیر علمی حرکت میکند .

شایان ذکر است در این جلسه قشقایی مسئول بسیج وزارت کشور گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در بسیج و حلقه های صالحین ، برگزاری مسابقات ، اردوهای فرهنگی ،‌برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ... ارائه کرد.
برچسب ها: بسیج تحمیلی صراط