۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳

علت شکست استقلال از نگاه حجازی

استقلال خیلی زود عقب‌نشینی کرد و لزومی به این کار نبود، به عقیده من این ضعیف‌ترین پرسپولیس چند فصل اخیر بود و استقلال در صورت حمله کردن می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند که این کار را نکرد.
کد خبر : ۲۱۰۰۹۷
 صراط: مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: عقب‌نشینی بی دلیل استقلال در دربی ۷۹ باعث پیروزی ضعیف‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر شد.

آتیلا حجازی در مورد ارزیابی فنی‌اش از دربی 79 گفت: بازی در نیمه اول این مسابقه چنگی به دل نزد هر چند در لحظات پایانی، استقلال یک گل زد و پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از سه چهار دربی گذشته بودیم. این نیمه هم گل داشت و هیجان زیادی هم داشت، هر چند بازی از نظر تاکتیکی خیلی حرفی برای گفتن نداشت و نکات فنی زیادی در آن دیده نشد. با این حال عقب‌نشینی بی‌دلیل استقلال و اینکه این تیم دلخوش به تک‌حمله ها شد به پرسپولیس این فضا را داد تا آنها حمله کنند و روی دو ارسال گلزنی کنند.

وی در مورد عملکرد فنی استقلال گفت: استقلال خیلی زود عقب‌نشینی کرد و لزومی به این کار نبود، به عقیده من این ضعیف‌ترین پرسپولیس چند فصل اخیر بود و استقلال در صورت حمله کردن می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند که این کار را نکرد و فضا را به پرسپولیس تا متأسفانه یا خوشبختانه پرسپولیس برنده شود.

مربی اسبق استقلال در مورد احتمال تغییر کادر فنی این تیم به خاطر نتایج ضعیف گفت: اعتقادم این است که در همه باشگاه‌ها هیأت مدیره و مدیرعامل در مورد کادرفنی تصمیم‌گیری می‌کنند، اما در استقلال اینگونه نیست، این سرمربی و کادر فنی است که مدیران را تحت‌تأثیر خودش دارد، حتی ممکن است برای تغییر در هیأت مدیره و یا حتی مدیرعامل باشگاه تصمیم‌گیری کند، بعید است سرمربی یا کادر فنی استقلال عوض شود و امیدوارم که آنها بمانند و در پایان فصل استقلال را قهرمان کنند.
منبع: فارس