۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

پلیس قاتل مسلح را از مخفیگاهش بیرون کشید

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۵ سال در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۱۰۱۱۳
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۵ سال در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در این شهرستان خبر داد.

محمد دفتری فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت:به دنبال پیگیری پرونده قتلی که ۵ سال گذشته در ۲۵ کیلومتری شهرستان سراوان رخ داده بود، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان ایرانشهر شدند.
 
سرهنگ دفتری ادامه داد: ماموران پس از شناسایی و تحت نظر قراردادن مخفیگاه متهم در پارک نخل در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی قاتل فراری را که به صورت ماهرانه ای در بوته‌های پارک مخفی شده بود، دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه متهم با دیدن شواهد محکم پلیس لب به بیان حقیقت و ارتکاب قتل گشود، خاطر نشان کرد: در بازرسی از قاتل فراری یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.