۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

عاقبت رابطه دوستی مرد با زن متأهل

زوج جوان، نمایشگاه دار خودروهای لوکس را به میهمانی مرگ دعوت کردند و وی را به قتل رساندند.
کد خبر : ۲۱۰۱۱۸
صراط: زوج جوان، نمایشگاه دار خودروهای لوکس را به میهمانی مرگ دعوت کردند و وی را به قتل رساندند.

23آبان ماه سال جاری زن جوانی در حالی که آشفته و پریشان بود به دادسرای ناحیه 34 تهران رفت و از گم‌شدن همسرش خبر داد.

این زن گفت: شوهرم «منصور» نام دارد و نمایشگاه دار خودروهای لوکس است، او روز گذشته از خانه خارج شد تا به نمایشگاه برود. ساعتی بعد وقتی به وی زنگ زدم دیدم موبایلش در دسترس نیست، به نمایشگاه زنگ زدم، همکارش گفت منصور به نمایشگاه نرفته است. با شنیدن این حرف خیلی نگران شدم، دوباره به موبایلش زنگ زدم این بار خاموش بود. در حالی که چشم به راه مانده بودم به خانه نیامد. هر دقیقه نگرانی‌‌ام بیشتر شد، ابتدا احتمال دادم شاید به خانه دوستانش رفته باشد. وقتی پرس و جو کردم دیدم کسی از همسرم خبری ندارد، به همین خاطر تصمیم گرفتم موضوع گم‌شدن همسرم را به دادسرا اطلاع دهم. با این ادعاها و دستور بازپرس پرونده، تحقیقات برای رازگشایی گم‌شدن مرد نمایشگاه دار آغاز شد. کارآگاهان در نخستین گام پی بردند زن جوانی روز حادثه با منصور چندبار ارتباط تلفنی داشته است. باتوجه به سرنخ‌های به‌دست آمده این زن احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. این زن که در شمال شهر زندگی می‌کند در بازجویی‌ها از یک جنایت هولناک پرده برداشت و گفت: مدتی پیش خیلی اتفاقی با منصور آشنا شدم، ما رابطه دوستی داشتیم تا اینکه شوهرم فهمید.

هر چه گفتم رابطه ما در حد گفت‌وگوی تلفنی است باور نکرد و از من خواست منصور را به خانه‌مان دعوت کنم، من نیز به دستور «محمد»، این مرد نمایشگاه دار را به خانه دعوت کردم. وقتی او وارد خانه‌مان شد همسرم پشت در مخفی شده بود و یک میله آهنی در دست داشت و همزمان با میله آهنی ضربه محکمی به سرش زد، منصور روی زمین افتاد و من و محمد او را داخل حمام خانه بردیم و شوهرم او را کشت.

سپس با کمک هم جسد منصور را طناب‌پیچ کردیم و داخل صندوق خودروی سواری مزدای منصور انداختیم و به پارکینگی در منطقه رسالت برده و در آنجا رها کردیم. وقتی ماجرای گم‌شدن این نمایشگاه دار وارد مرحله جنایی شد، تیمی از مأموران اداره ویژه قتل با دستور بازپرس جمشیدی، محمد را به دام انداختند و وی نیز ادعاهای همسرش راتأکید کرد. از سوی دیگر تیمی از مأموران به پارکینگ رسالت رفتند و جسد منصور را در صندوق خودرویش پیدا کردند.

منبع: ایران
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز