۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

سکوت اصلاح‌طلبان یعنی تایید عدم علاقه به امام(ره)

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وقتی یک اصلاح‌طلب می‌گوید که اعضای این طیف علاقه‌ای به امام خمینی ندارند و قصدشان این بوده که از ولایت عبور کنند یعنی اینکه این تفکر در بین همه اعضای اصلاح‌طلب جاری بوده است.
کد خبر : ۲۱۰۱۲۸
صراط: زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از اظهارات عیسی سحرخیز مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات مبنی بر اینکه خیلی از اصلاح‌طلبان علاقه‌ای به امام خمینی نداشتند، گفت: افکار عمومی سحرخیز را به عنوان یک عنصر اساسی در بدنه اصلاح‌طلبان می‌شناسند و انتظار این است که کسانی که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند در مقابل اینگونه صحبت‌ها موضع‌گیری کنند.
 
وی افزود: وقتی یک اصلاح‌طلب می‌گوید: اعضای این طیف علاقه‌ای به امام خمینی ندارند و قصدشان این بوده که از ولایت عبور کنند، یعنی اینکه این تفکر در بین همه اعضای اصلاح‌طلب جاری بوده است و اگر آنها خود را در این نظریه نمی‌بینند بهتر است به صراحت بگویند که چنین تفکری را قبول ندارند.
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: اگر اصلاح‌طلبان خود را در داخل نظام می‌دانند عقل سلیم می‌گوید که موضع خود را شفاف اعلام کنند و سکوت آنها در برابر ادعای عیسی سحرخیز به معنای قبول این اظهارات است که راه و روششان عبور از ولایت و نظام بوده است که سکوت آنها یعنی قبول سکولاریسم و سایر نظریه‌هایی که امثال سحرخیز و سحرخیزها اعلام کرده‌اند.
 
طبیب‌زاده با بیان این مطلب که انتظار همه گروه‌های سیاسی از اصلاح‌طلبان این است که مرزبندی دقیقی را با اینگونه تفکرات انحرافی داشته باشند، گفت: ما همیشه دیده‌ایم که وقتی انحرافی در بین اصولگرایان مشاهده شده کسانی که خود را در چارچوب اصولگرایی می‌دانستند در برابر آن اعلام موضع کرده‌اند و منفعل نبوده‌اند، پس ما این انتظار را داریم که کسانی که خود را در راه و روش اصلاح‌طلبی می‌دانند، اگر واقعا اعتقادی به تفکرات و نظریه‌های امثال سحرخیز ندارند مرزبندی شفافی داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: به هر حال عیسی سحرخیز از اعضای پرنفوذ اصلاح‌طلبان است و اگر اعتراضی نسبت به این اظهارات از سوی اصلاح‌طلبان صورت نگیرد این تفکر در بین افکار عمومی بوجود می‌آید که این سخنان در جلسات داخلی اصلاح‌طلبان مطرح شده و او در سانه‌ها این مواضع اعلام می‌کند.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز