۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

دستگیری سارق خودرو در بانک

رییس کلانتری 123 نیاوران از دستگیری سارقی که قصد داشت دو روز پس از سرقت چک‌های مسروقه از مالباخته آنهارا در بانک نقد کند خبر داد.
کد خبر : ۲۱۰۱۴۸
صراط: سرهنگ رحمان نعمتی گفت: چندی پیش یکی از شهروندان ساکن در منطقه کامرانیه با حضور در کلانتری 123 نیاوران اعلام کرد که خودروی سواری‌اش از سوی سارق یا سارقان مورد سرقت قرار گرفته و اموال شخصی، کیف حاوی پول و مدارکش به سرقت رفته است.
 
وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که در میان اموال ربوده شده یک فقره چک با مبلغ بالا که در وجه حامل صادر شده بود وجود دارد که همین موضوع به سرنخی برای ماموران تبدیل شد و آنان با احتمال اینکه ممکن است سارق یا سارقان برای نقدکردن چک به بانک مراجعه کنند اقدامات خود در این خصوص را انجام دادند.
 
رییس کلانتری 123 نیاوران با بیان اینکه دو روز بعد سارق برای نقد چک به یکی از شعبه‌های بانک در همان محدوده مراجعه کرد گفت: متصدی بانک پس از رویت چک مسروقه رییس بانک را در جریان قرار داد و دقایقی بعد ماموران در محل حاضر شده و سارق را دستگیر و به همراه چک مسروقه به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
نعمتی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده اظهار کرد: این فرد در بازجویی‌های انجام شده به سرقت از خودروی مالباخته اعتراف و مدعی شد که پس از دیدن عدد درج شده روی چک به امید نقدکردن آن به بانک مراجعه کرده است.
 
رییس کلانتری 123 نیاوران با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد گفت: ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه این فرد علاوه بر کشف اموال مسروقه مالباخته تعدادی دیگر از اموال سرقتی متعلق به شهروندان دیگر را نیز کشف کردند که پس از صورتجلسه این اموال نیز به مالکانشان پس داده شد.
منبع: ایسنا