۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

اظهارات سجادی درباره مربیگری کرانچار

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد هنوز از سوی فدراسیون فوتبال پرونده کرانچار برای تیم ملی امید به وزارت نیامده است.
کد خبر : ۲۱۰۳۹۹
صراط: معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد هنوز از سوی فدراسیون فوتبال پرونده کرانچار برای تیم ملی امید به وزارت نیامده است.

نصرالله سجادی درباره موضوع کرانچار در تیم ملی امید گفت: کمیسیون مربیان خارجی درباره همه مربیان خارجی نظر می‌دهد، اما درباره کرانچار هنوز این موضوع در وزارت ورزش مطرح نشده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال اعلام کرده نامه سرمربیگری کرانچار را به وزارت ورزش اعلام کرده، اما شما هنوز پاسخی در این باره نداده‌اید، تصریح کرد: باید بیوگرافی مربیان به وزارت بیاید و در کمیسیون بحث شود، اما درباره کرانچار هنوز چیزی برای ما ارسال نشده است.
 
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه درباره وینگادا هم این موضوع در کمیسیون مربیان خارجی مطرح شد یا خیر، عنوان کرد: موضوع وینگادا در شورای برون‌مرزی مطرح شد. این شورا چندین عضو دارد و من به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم.
 
سجادی همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه مشحون گفته برای انتخابات باید از وزارت مجوز بگیرد، گفت: وی باید از هیات دولت مجوز بگیرد.
منبع: فارس