۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

ظریف هوشمندانه به کشور بازنگشت!

یک مقام آگاه با بیان اینکه سفر ظریف به تهران برای پاره‌ای مشورت‌ها قطعی و طبیعی بود گفت: با هوشمندی ظریف این سفر لغو شد تا دشمنان از آن بهره‌برداری و سوءاستفاده نکنند.
کد خبر : ۲۱۰۴۳۲
صراط: یک مقام آگاه درباره علت لغو سفر ظریف به تهران اظهارداشت: تصمیم آقای ظریف برای انجام سفر به تهران جهت پاره‌ای مذاکرات و مشورتها قطعی و البته طبیعی بود.
 
وی با بیان اینکه مقدمات سفر وی نیز فراهم شده بود، گفت: در همان ساعات، اخبار و تحلیلهایی در رسانه‌های خارجی مطرح شد مبنی بر اینکه ظریف حامل طرحها و پیشنهاداتی است که قصد دارد آن را با مسئولین عالی رتبه نظام و شخص مقام معظم رهبری در میان گذارد. در این میان دو نکته حائز اهمیت بود اولاً طرح و پیشنهاد مشخصی که ارزش انتقال به مرکز را داشته باشد از آن سو دریافت نشده بود و ثانیاً این خبر سازی بدان معنا بود که چنانچه ظریف باز گردد و مذاکرات همچنان متوقف و یا به شکست انجامد مقصر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود.
 
این مقام آگاه هوشیاری و درایت ظریف را مانع اجرای این سناریو ساختگى و مغرضانه خواند و افزود: ظریف رأساً تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو کند تا مبادا طراحان آن به ذره‌اى از نیات خود دست یابند.
منبع: فارس
برچسب ها: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳
۱
۴
برعکس هم محتمل است: مثل مهدی هاشمی رفسنجانی که دیده بیاد ایران باید جواب بده گذاشته آبها از آسیاب بیفته بعدش بیاد.