۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
سعداوي يا ثابت کند، يا شکايت مي‌کنم

واکنش درخشان به شایعه "تماس جنجالی"

حميد درخشان تمام اخبار پيرامون مذاکرات تلفني خودش با بازيکنان فولاد را تکذيب کرد.
کد خبر : ۲۱۰۴۴۵
صراط: حميد درخشان سرمربي پرسپوليس تمام اخبار پيرامون مذاکرات تلفني خودش با بازيکنان فولاد را تکذيب کرد.

سرمربی پرسپولیس به ورزش سه گفت: «اگر آقای سعداوی فایل صوتی اش را که گفته از من دارد، رو نکند و نتواند این حرف را ثابت کند. من از او شکایت می کنم.»

درخشان ادامه داد: «بنده به عنوان مربی پرسپولیس آتقدر حرفه ای هستم که خودم گوشی را برندارم و با بازیکنی صحبت کنم. اصلا در شان و شخصیت من نیست که بخواهم چنین رفتاری داشته باشم. من خودم بهتر از همه می دانم که اگر قرار باشد کاری هم در زمینه نقل و انتقالات صورت بگیرد. باید در زمان خودش و توسط باشگاهها صورت بگیرد. اگر هم آقای سعداوی فایل صوتی از من دارد باید آن را رو کند. چون همچین صحبتی کرده است، اگر نتواند آن را ثابت کند. من از او شکایت می کنم.»

گفتنی است نعيم سعداوي مربي فولاد خوزستان مدعی شده بود که شکست اين تيم مقابل صبا بخاطر تماس غير حرفه اي حميد درخشان با بازيکنان فولاد بود.

سعداوی با بیان اینکه "ما فایل صحبت دو نفر از مربیان لیگ را در اختیار داریم که با بازیکنان فولاد بابت نقل و انتقال تماس گرفته اند"، به ورزش سه گفته بود: "آیا درست است که آقای درخشان بیاید شخصا با بازیکن ما پیش از دیدار با صبا صحبت کند. فکر می کنم باخت ما هم نشان داد که فولاد از این بابت متضرر شده است. من واقعا نمی دانم که آقای درخشان به چه حقی با بازیکن ما تماس گرفته است. اینکار حرفه ای نیست. اولا که هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است. بعد هم هر کاری یک قانونی دارد. اگر بازیکن ما را می خواهند خب باید از طریق باشگاهشان با فولاد تماس بگیرند."