۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
غیبت عنایتی کار را برای ما سخت می‌کند

اظهارات مربی پدیده درباره جذب آندو

وی ادامه داد: آندرانیک تیموریان تجربه بین‌المللی بزرگی دارد و می‌تواند برای تیم ما یک محور بزرگ باشد و قطعا حضور او در پدیده از نظر تاکتیکی و روحی یک نقطه قوت برای ما به حساب می‌آید.
کد خبر : ۲۱۰۵۷۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: فردا در جام حذفی با بهترین تیم ایران بازی داریم و تراکتورسازی می‌خواهد از عنوان قهرمانی‌اش در این مسابقات دفاع کند.

علیرضا مرزبان در خصوص دیدار فردای تیم‌های پدیده و تراکتورسازی در تبریز در مرحله یک چهارم جام حذفی گفت: تراکتورسازی تیمی است که قهرمان فصل گذشته جام حذفی شده و طبعا مدعی این جام است و البته این تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هم است و در واقع ما فردا با بهترین تیم ایران بازی داریم اما کیفیت فوتبالی ما هم خوب است و فکر می‌کنم فردا یک فوتبال باکیفیت و بزرگ را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی درباره غیبت رضا عنایتی در این بازی هم اظهار داشت:‌عنایتی چه در داخل بازی و چه در خارج بازی یک نعمت برای ماست چرا که او فوتبالیست بزرگی است و به همین دلیل نبودن او کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد مذاکرات این باشگاه با آندرانیک تیموریان هم افزود: هنوز در حال مذاکره و صحبت با سرژیک تیموریان برادر آندو هستیم و امیدوار هستیم اگر این بازیکن نخواست در استقلال بماند راهی پدیده شود و به همین دلیل همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا او در صورت جدایی از استقلال راهی مشهد شود.

وی ادامه داد: آندرانیک تیموریان تجربه بین‌المللی بزرگی دارد و می‌تواند برای تیم ما یک محور بزرگ باشد و قطعا حضور او در پدیده از نظر تاکتیکی و روحی یک نقطه قوت برای ما به حساب می‌آید.

مرزبان در پایان درباره حضور احمد آل‌نعمه در پدیده هم افزود: آل‌نعمه هم بازیکن مدنظر ماست اما بحث ما این است که بازیکنان ابتدا از تیم‌شان جدا شوند و بعد با آنها مذاکره کنیم و تا الان هم نه با آل‌نعمه و نه با آندو مذاکره مستقیم نکرده‌ایم و منتظر هستیم تا ببینیم اگر قصد جداشدن از تیم‌هایشان را داشتند مذاکرات نهایی را با آنها انجام دهیم.
منبع: فارس