۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
سردار نقدی:

کسانی را اجیر کردند تا شعار "نه غزه نه لبنان" بدهند ولی جوانان ما عکس حاج‌قاسم را روی سینه می‌زنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ دشمنان کسانی را اجیر کردند تا شعار «نه غزه نه لبنان» سر بدهند ولی نتیجه این شد که امروز جوانان ما عکس حاج قاسم را روی سینه شان قرار می دهند.
کد خبر : ۲۱۰۵۹۲
صراط: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماعی 10هزار نفری اعضای بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور که در میدان فلسطین تهران برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان پژواک پیام نورانی حضرت زینب(س) هستند، گفت: مردان بسیجی امروز آمده‌اند تا کاخ یزیدیان را با خاک یکسان کرده و انتقام خون عدالت‌خواهان تاریخ را از ظالمان بگیرند.

وی با اشاره به رابطه بی‌نظیر بسیجیان و امام امت در دوره‌های مختلف اظهار داشت: محبت و مودت ملت ما نسبت به رهبری نتایج درخشانی را به ارمغان آورده است و امام راحل نیز تأکید کردند که پیروزی ملت ما به ایمان و انگیزه الهی و وحدت مردم بستگی دارد و بسیج تجلی این دو اصل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای بسیج طی 36 سال گذشته اظهار داشت:‌ ما در عرصه سیاسی استقلال، عزت، در عرصه امنیتی آرامش بی‌نظیر با وجود شرارت‌ها در منطقه، در زمینه دفاعی یک قدرت شکست‌ناپذیر و در اقتصاد در صف کشورهای در حال پیشرفت قرار داریم و این از برکات بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کوردل بسیج و ملت ما هر عملی علیه بسیج انجام می‌دهند نتیجه عکس می‌گیرند، گفت: دشمنان ترور و جنایت می‌کنند و از دل آن یک نیروی بی‌نظیر به نام بسیج متولد می‌شود و در ادامه ما را تحریم می‌کنند ولی علم و تکنولوژی ما شکوفاتر می‌شود؛ آنها تلاش می‌کنند ملت ایران را منزوی کنند ولی ملت ایران به محبوب‌ترین ملت‌ها تبدیل می‌شود.

سردار نقدی اظهار داشت: نتیجه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ملت ما تندتر شدن شیب صعود مستکبرین جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع پرونده‌ای هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: دشمنان در ادامه شرارت‌های خود بازی هسته‌ای را به راه انداختند و تصور می‌کنند اگر مذاکره‌ فرسایشی را آغاز کنند می‌توانند ملت ما را خسته کرده و از مسیر خود پشیمان کنند.

وی با بیان اینکه ملت ما از وحدت و انسجام خود و پیروی از رهبری چیزی جز پیروزی ندیده تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند با مذاکرات فرسایشی ملت ایران را به زانو در خواهند آورد ولی بدانند که ملت ایران همانگونه که صدام جنایتکار توطئه‌های منافقین و فتنه را دفع و دفن کرد تا رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا را دفن نکند از پا نمی‌نشیند.

سردار نقدی با اشاره به توطئه‌های امریکا در منطقه و به کار گیری تروریست‌های تکفیری برای اقدام علیه مسلمانان اظهار داشت: اگر بنا ندارید از درس‌ها و تاریخ ذلت‌بار خود درس بگیرید و نیروهای نظامی شما از ترس به کنجی خزیده‌اند و توان مقابله با دنیای اسلام را ندارند و شما دست به دامن تروریست‌های تکفیری منحوس شده‌اید و آنها را برای جنگ نیابتی اجیر کرده‌اید باید بدانید که بسیجیان در جلوی شما صف کشیده‌اند.

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: ضربه‌شصت بسیجیان و فرماندهان غیور ما شما را به کنجی خزانده و باید بدانید بسیجیان در برابر هجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف مقابله می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:‌ بسیج در مقابل فعالیت‌های رسانه‌های شما که می‌گویند بیایید انقلاب را تمام کرده و با غرب سازش کنید برنامه دارد.

وی با اشاره به تحرکات فتنه‌گران در فتنه 88 افزود: شما افرادی را اجیر کردید که شعار نه غزه و نه لبنان سر بدهند ولی نتیجه آن امروز این شد که جوان ایرانی عکس سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی را روی سینه‌اش می‌زند و جوانی که در عرصه قهرمانی ورزش مدال آورده این مدال را به سردار سلیمانی اهداء می‌کند.

وی ادامه داد: معنای این رفتار ورزشکار جوان ایرانی این است که سردار سلیمانی وجه تمایزی با دیگر سرداران دارد و وجه تمایز این سردار اسلام در این است که او در میدان جهاد برای آزادی قدس در خط مقدم است.

سردار نقدی خطاب به دشمنان تصریح کرد: دشمنان بزدل بدانند که ملت ایران با امریکا و رژیم صهیونیستی سازش نخواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سران امریکا امروز در حالی مدعی دموکراسی هستند که ملت آنها حتی حاضر نیستند پای صندوق‌های رأی بروند و حالا به ایران نگاه کنید و با ماهواره‌های خود از این تجمع بسیجیان در این نقطه و دیگر نقاط کشور عکس بگیرید.

سردار نقدی خطاب به سران امریکا توصیه کرد: اگر می‌خواهید عمر رژیم منحوس خود را چند وقتی دیگر ادامه دهید باید پایگاه‌های نظامی خود را از منطقه و کشورهای اسلامی جمع کرده و رژیم صهیونیستی را رها کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران و بسیجیان مصمم هستند نماز فتح و پیروزی را به امامت امام خود در مسجد الاقصی اقامه کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط نقدی حاج قاسم