۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
ابعاد ایجابی انقلاب مهمتر از مقاومت برابر دشمن است

فرمانده سپاه: در مرحله سوم انقلاب قرار داریم

فرمانده کل سپاه گفت: امروز در مرحله سوم انقلاب هستیم و رهبری، انقلاب را پنج مرحله میدانند.
کد خبر : ۲۱۰۶۶۴
صراط: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اهداف اقشار بسیج تبیین مواضع انقلابی بسیج است، افزود: نیاز به وحدت و انسجام برای دستیابی به اهداف بسیج است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین مجمع عالی بسیج که امروز در مجموعه امام علی(ع) سپاه برگزار شد، گفت: 5 آذر روز بزرگی است که امام(ره) بعد از احساس خطر از جانب دشمنان نظام و چند روز پس از تسخیر لانه جاسوسی امریکا و اثبات دشمنی آنها، فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

وی با بیان اینکه اهداف اقشار بسیج تبیین مواضع انقلابی بسیج است، افزود: نیاز به وحدت و انسجام برای دستیابی به اهداف بسیج است.

جعفری ویژگی بارز بسیج را پیروی از ولایت عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه برداشت های متفاوتی از تدابیر رهبری می‌شود که یا بر اثر بی توجهی یا کج فهمی و یا نبود همت لازم برای اجرای تدابیر رهبری است.

وی افزود: نقشی که بسیج ده ها میلیونی در این مقطع حساس انقلاب برعهده دارد و از آن انتظار میرود نقشهای بسیار مهم و حساسی است که تا این حرکت گسترده محقق نشود، نمیتوانیم شاهد پیاده شدن اهداف والای انقلاب در جامعه باشیم.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز در مرحله سوم انقلاب هستیم و رهبری، انقلاب را پنج مرحله میدانند.

جعفری با بیان اینکه بسیجیان همیشه در خط مقدم این ایستادگی بودند، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی بسیار مقتدر و مستحکم در برابر همه فشارها و دشمنی های نظام سلطه ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسایل و مشکلات ملی توسط مردم حل میشود، افزود: اگر بسیج و بسیجی بدنبال محقق شدن اهداف انقلاب نباشند از چه کسی می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه گفت: خواست رهبری، تلاش برای محقق شدن اهداف والای انقلاب در اقشار جامعه است والبته توسعه ارزشهای والای انسانی در همه اقشار جامعه کار بسیار سختی است که باید صورت بگیرد.

جعفری با بیان اینکه ابعاد ایجابی انقلاب بسیار مهمتر از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است، گفت: ایستادگی در برابر دشمن و مسایل امنیتی یک بُعد انقلاب است و بدون روحیه جهادی و مجاهدت و تلاش برای رضای خدا نمی‌توان به اهداف انقلاب رسید.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما برای توسعه ارزشهای اسلامی، مخالفتهای داخلیست و در هر دستگاهی برای پیاده شدن ارزشهای اسلامی مخالفتهایی وجود دارد که با تلاش باید آنها را رفع کرد.
منبع: فارس