۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

کمیته فنی پرسپولیس تشکیل می‌شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تشکیل کمیته فنی از اولین مصوبات هیأت مدیره قبلی بود و هیأت مدیره جدید هم بر تشکیل آن نظر دارد. کمیته انضباطی باشگاه هم پرونده جدیدی باز نکرده است و احکام پرونده‌های قبلی بزودی مشخص می‌شود.
کد خبر : ۲۱۰۶۷۹
صراط: مهدی خواجوند ضمن بیان این مطلب افزود: باشگاه پرسپولیس با توجه به تصمیم هیأت مدیره جدید قصد دارد کمیته فنی را فعال کند. البته تشکیل کمیته فنی از اولین مصوبات هیأت مدیره قبلی بود که هیأت مدیره فعلی هم روی این موضوع تاکید دارد. آئین نامه کمیته فنی هم پیش از این تهیه شده است ولی آنچه باعث اختلال در فعالیت این کمیته شد، حاشیه‌ها و حساسیت‌هایی بود که در جامعه فوتبال بوجود آمد.

وی درباره اخبار منتشر شده درباره دعوت به همکاری از بعضی پیشکسوتان خوشنام و نسل جدید ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی باشگاه استفاده از تجربیات پیشکسوتان باشگاه است. تشکیل کمیته فنی هم در راستای این تفکر صورت می‌گیرد. به هر حال این تفکر مثبت در باشگاه وجود دارد که بتوان از نظرات کارشناسی افراد دلسوز نسبت به پرسپولیس بهره لازم برده شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اخبار منتشر شده درباره حضور بازیکنان جدید در کمیته انضباطی باشگاه خاطرنشان کرد: از سوی کمیته انضباطی باشگاه، هیچ بازیکن جدیدی برای حضور در جلسات با ادای توضیحات دعوت نشده است. ضمن آنکه کمیته انضباطی باشگاه در روزهای آینده، آرای خود درباره پرونده‌های قبلی را تعیین خواهد کرد که ابلاغ آن از طریق مدیر عامل باشگاه خواهد بود.

خواجوند درباره صورت‌های مالی باشگاه که در نشست هیأت مدیره بررسی شد، تصریح کرد: صورت‌های مالی تهیه شده توسط حسابرسان بررسی شد اما با توجه به بعضی ایرادات، بازگشت تا پس از اصلاحات و تصویب در هیأت مدیره در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار بگیرد و این کار هم به سرعت در حال انجام است.

منبع: مهر