۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

درخشان:آن بازی برای ما تمام شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از میزبانی تیم گل گهر گفت: امیدوارم که فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. اخوت، دوستی و رفاقت مهم‌ترین اصل بازی فرداست، درست است که مبارزه جزئی از فوتبال است اما مبارزه‌ای خوب است که با دوندگی و تلاش توسط تیم‌ها انجام شود.
کد خبر : ۲۱۰۷۴۶
صراط: حمید درخشان در نشست خبری دیدار تیمهای گل گهر سیرجان و پرسپولیس، درباره دیدار فردای این تیم گفت: با توجه به فشرده بودن بازی‌ها زمان برای ریکاوری کم بود و همین مساله طبیعتا بعضی از بازیکنان را دچار مصدومیت می‌کند.

وی افزود: ما در حال حاضر حدود 5-6 بازیکنان مصدوم داریم و با بضاعتی که داریم سعی می‌کنیم فردا بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم.

درخشان با بیان این که گل گهر تیم خیلی خوبی است، افزود: تیمی که دو تیم لیگ برتری را از دور خارج کرده باید حساب ویژه‌ای رویش باز کرد. ما گل گهر را دست کم نگرفته‌ایم و با فکر بازی می‌کنیم تا بتوانیم با یک بازی سالم از سد تیمی که تا الان شگفتی ساز شده بگذریم.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا زمانی که چمن بازی خوب و مساعد نباشد قطعا کار تیمی روی زمین جواب نمی‌دهد و تماشاگر بازی زیبایی را شاهد نخواهد بود ضمن اینکه ما در این مدت خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و 2 نفر از دستیاران بنده امروز زمین را دیده‌اند. امیدوارم که شرایط زمین فردا مساعد باشد و تماشاگران بازی خوبی را ببینند.

درخشان افزود: از تیم گل گهر آنالیز دقیقی داریم، مهره‌های کلیدی و نوع بازیشان را می‌شناسیم، به کادرفنی و بازیکنان هم گفته‌ام که کار سختی را پیش رو داریم و ممکن است تیم گل گهر بسته بازی کند و این باعث شود که تیم ما اذیت بشود.

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود من خودم 20 دقیقه بازی می‌کنم،گفت: با توجه به اینکه 4-5 بازیکن خوب تیم مصدوم بودند گفتم که اگر تعداد 11 بازیکن تیم جور نشود مجبورم خودم 20 دقیقه بازی کنم و در این بازی به خاطر مصدومانی که داشتم از جوان‌ترها استفاده خواهم کرد.

درخشان درباره اینکه بازیکنانش بعد از دربی دچار غرور نشده‌اند،گفت: آن بازی برای ما تمام شده،‌ روز بعد از بازی به بازیکنان گفتم که نباید به گذشته برگردید و باید به این بازی فکر کنیم و لزومی ندارد که به گذشته برگردیم چرا که صدمه می‌بینیم.

وی در مورد وضعیت روحی روانی بازیکنانش نیز گفت: ما در دربی هم کار ناشایستی نکردیم. دربی بازی کوچکی نیست، پرتلاش بازی کردیم و این طبیعت فوتبال است.

درخشان در مورد شرایط زمین بازی هم گفت: طبیعتا اگر اینجا زمین خوب نباشد روی بچه‌ها تاثیر منفی می‌گذارد سعی می‌کنم که بازی را طوری کنترل کنم تا شرایط به نفع تیم خودم رقم بخورد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گل گهر تیم لیگ صراط