۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

زمان‌پایان‌اعتبارکارت‌های‌پایان‌خدمت‌قدیمی

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی قزوین گفت: کارت‌های پایان خدمت قدیمی تا پایان سال ۹۳ اعتبار دارند و از ابتدای سال ۹۴ کارت‌های پایان خدمت قدیمی فاقد اعتبار است.
کد خبر : ۲۱۰۷۴۷
صراط: علیرضا عزیزیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که لزوم تجمیع اطلاعات احساس می‌شد، از سال 90 طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت و تبدیل شدن آن‌ها به کارت‌های هوشمند نیز در دستور کار سازمان وظیفه عمومی ناجا قرار گرفت.

وی افزود: یکی از دلایل مهم تعویض کارت‌های پایان خدمت، کاغذی بودن کارت‌های قدیمی، عدم دسترسی کامل به اطلاعات آن‌ها و عدم ارتباط سیستمی و الکترونیکی بود که اجازه سرویس‌دهی به مردم را از پلیس سلب می‌کرد.

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی قزوین خاطرنشان کرد: مشمولین و خانواده‌ها می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به دور از اتلاف وقتشان از سه منبع شاخص 096480 و ارسال پیامک به 110206010 و سایت پلیس آخرین اخبار و اطلاعات را در زمینه‌های قوانین و مقررات نظام وظیفه عمومی و فرآیند‌های اجرایی آن بهره‌مند شوند.

عزیزیان از بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولین و کارکنان وظیفه عمومی خبر داد و گفت: تمام سربازان وظیفه مشمول به خدمت یا طی دوره آموزشی دارای اضافه خدمت سنواتی هستند مورد بخشش قرار گرفته و پس از اتمام خدمت قانونی ترخیص خواهند شد.

وی عنوان کرد: همه کارکنان وظیفه در حین خدمت که دارای غیبت سنواتی هستند و مشمولین وظیفه غایبی که تا 22 بهمن سال 93 خود را به معاونت وظیفه معرفی و به خدمت اعزام می‌شوند، علاوه بر بخشش اضافه خدمت سنواتی، برای رسیدگی به غیبت سنواتی به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی نخواهند شد.
معاون وظیفه فرماندهی عمومی نیروی انتظامی قزوین اعلام کرد: تمامی کارکنان وظیفه که در سال 92 و 93 به خدمت مقدس سربازی اعزام شده‌اند و دارای فرزندی هستند به ازای هر فرزند دو ماه از خدمت آنان کسر می‌شود
منبع: تسنیم