۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۵

اخراج همسر شهید فسلطینی از اسراییل

صهیونیست‌ها البته پیش از این نیز ید طولایی در اجرای این سیاست شکست‌خورده داشتند و خانه شهداء فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی را با بیل مکانیکی خراب می‌کردند.
کد خبر : ۲۱۰۷۷۷
صراط: وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که به زودی همسر و فرزند عامل عملیات استشهادی در کنیسه یهودیان در بیت‌المقدس را از سرزمین‌های اشغالی اخراج می‌کند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، «گیلعاد اردان» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به زودی همسر و فرزند عامل عملیات استشهادی در کنیسه یهودیان در بیت‌المقدس را از سرزمین‌های اشغالی اخراج می‌کند.

این بخشی از سیاست شکست‌خورده صهیونیست‌ها برای «بازدارندگی» است؛ یعنی وارد آوردن فشار بالا به خانواده شهداء و منصرف کردن جوانان فلسطینی از انجام عملیات مشابه به خاطر حفاظت از موقعیت و شأن خانوادگی خود.

صهیونیست‌ها البته پیش از این نیز ید طولایی در اجرای این سیاست شکست‌خورده داشتند و خانه شهداء فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی را با بیل مکانیکی خراب می‌کردند.

تخریب خانه شهدا در نوار غزه به خلبانان هلیکوپترهای توپدار سپرده می‌شود.

در این مورد جدید از «بازدارندگی» قرار است خانم «نادی ابوجمال» همسر «قسان ابوجمال» به دلیل شرکت همسرش در عملیات استشهادی هفته گذته و کشتن 5 صهیونیست در یک کنیسه، از سرزمین‌های اشغالی اخراج شود.

وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها در توضیح علل این تصمیم خود گفته «آنهایی که در عملیات تروریستی شرکت می کنند باید در نظر داشته باشند که خانواده‌هایشان به خاطر اقدام آنها مسئول شناخته خواهند شد.»

فشارهای وارده بر خانواده قسان البته به این موارد محدود نشده و پلیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه این هفته به آنها گفته بود که جنازه پسرشان را هیچ‌گاه نخواهند دید.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز