۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

قتل پدر خواستگار پس از مزاحمت

مردی که پس از خواستگاری دختری برای پسرش مزاحم خانواده دختر شد به قتل رسید.
کد خبر : ۲۱۰۷۹۵
صراط: یک مرد که پس از خواستگاری دختری برای پسرش مزاحم خانواده آنان می‌شد به قتل رسید.

صابر عباس‌زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: درخصوص کشف جسد مردی 58ساله و باتوجه به تحقیقات پلیسی از خانه‌ای که قربانی جنایت با ساکنان آنجا در ارتباط بوده است در منطقه آبرسان تبریز شناسایی و زوج صاحبخانه دستگیر شدند.

عباس‌زاده افزود: در بازرسی از این خانه خودروی پیکان که احتمال داده می‌شد، جسد توسط آن به محل حمل شده، برای بررسی بیشتر به آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: از هر دو زوج تحقیقات لازم به عمل آمد، آنها لب به اعتراف گشوده و زن خانه‌دار اعلام کرد مدت 9 ماه پیش قربانی به عنوان خواستگار دخترم برای پسرش به خانه ما آمد و از آن زمان به بعد آغاز به مزاحمت با تلفن و به صورت حضوری کرد تا اینکه ساعت هشت شب جنایت وقتی به خانه‌مان می‌آمدم دیدم قربانی جلوی در است و به زور وارد خانه شده و تهدید کرد اگر داد و بیداد کنی با چاقو تو را می‌زنم، از این‌رو پس از حضور وی در خانه بلافاصله دخترم تلفنی به شوهرم اطلاع داد و او به خانه آمد و با هم درگیر شدیم و او را با شال گردن خفه کرده و به قتل رساندیم.

این مقام پلیسی عنوان کرد: این زن در ادامه اعترافات خود گفت بعد از جنایت‌ با پسری در فامیل تماس گرفتیم و جسد قربانی را در صندوق عقب خودروی پیکان گذاشته و به اتوبان شهید کسایی منتقل و رها کردیم. رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: هر سه متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: ایران
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز