۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

اعتراف به حضور داعش در پاکستان

وزیر کشور سابق پاکستان در حالی از ارائه شواهد مستندی در رابطه با وجود گروه تروریستی داعش در این کشور خبر داده که وزیر کشور کنونی پاکستان بارها حضور داعش را رد کرده است.
کد خبر : ۲۱۰۸۲۷
صراط: «رحمان ملک» وزیرکشور سابق، رهبراپوزیسیون در پارلمان و عضو ارشد حزب «مردم پاکستان» ادعا کرده که شواهد مستندی در رابطه با وجود گروه تروریستی داعش در این کشور را را می‌تواند ارائه کند.

وی افزود: نخست وزیر پاکستان باید جامعه جهانی را در مورد نفوذ گروه تروریستی داعش در پاکستان آگاه سازد و در اجلاس همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا(سارک) به تبادل نظر در این مورد بپردازد.

رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان ادعا کرد که وی شواهد مستندی در رابطه با ارتباط برخی از شبه‌نظامیان پاکستانی با داعش بدست آورده و بزودی یکی از آن‌ها رهبری داعش در این کشور را به عهده خواهد گرفت.

رحمان ملک هشدارداد: اگر دولت نوازشریف علیه گروه تروریستی داعش در پاکستان اقدام نکند مردم این کشور گرفتار ترویسم جدیدی خواهند شد.

وزیر کشور سابق پاکستان خاطرنشان کرد: زمانی که در مورد وجود طالبان پنجابی اظهار نظر کردم برخی آن را به تمسخر گرفتند در حالی که پس از مدتی این اظهارات ثابت شد.

منبع: تسنیم